تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814746029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت وحدت نقش مهمی در پیشرفت کشور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تقویت وحدت نقش مهمی در پیشرفت کشور دارد گچساران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کشور گفت: وحدت در شرایط کنونی موجب پیشرفت همه جانبه کشور در زمینه های مختلف خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین دقیقی روز یکشنبه در آیین تشییع و تدفین پیکر حجت الاسلام سید علی متقی کاشانی امام جمعه سابق گچساران که در دوگنبدان برگزار شد، افزود: اتحاد، انسجام و یکپارچگی مسلمانان موجب عزت، اعتلا و حاکمیت آنان در جهان می شود.
وی بیان کرد: وحدت یکی از نیازهای اصلی جامعه بوده و پیشرفت کنونی کشور در سایه آن بوده است.
دقیقی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف، اظهار کرد: چنانچه وحدت بین آحاد مختلف ملت ایران وجود نداشت کشور هرگز به چنین پیشرفت هایی دست پیدا نمی کرد.
وی با بیان اینکه مهمترین موضوع در ایران اسلامی دین، دیانت و تکلیف شرعی است، عنوان کرد: مردم تکلیف و وظایف شرعی خود را از روحانیت می آموزند و اعتقاد ویژه ای نیز به مرجعیت دارند.
دقیقی ابراز داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا روحانیت برای هدایت و ارشاد مردم حضور بیشتری در صحنه پیدا کرده اند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کشور افزود: کوشش های دینی حجت الاسلام سید علی متقی کاشانی در تاریخ شهرستان گچساران به یادگار می ماند.
دقیقی گفت: این عالم جلیل القدر خادم اهل بیت (ع) و از تبار خاندان عصمت و طهارت (ع) بود.
وی بیان کرد: تلاش های ولایی و خدمات مردمی آن مرحوم و خاندان جلیل القدر ایشان در تاریخ شهرستان گچساران همواره به نیکی یاد خواهد شد.
دقیقی اظهار کرد: قشرهای مختلف مردم شهرستان گچساران در تمام صحنه ها در کنار روحانیت و اسلام بوده اند که این امر مایه خرسندی است.
وی عنوان کرد: حجت الاسلام متقی کاشانی به عنوان یک پایگاه معنوی در کنار مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان گچساران به انجام امور مذهبی و فرهنگی مشغول بود.
دقیقی ابراز داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس حجت الاسلام متقی کاشانی تلاش های چشمگیری در شهرستان گچساران انجام داد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کشور افزود: پیام این روحانی مجاهد به مردم شهرستان گچساران آن بود که نماز و ولایت فقیه را در اولویت قرار دهند.
دقیقی گفت: چنانچه امروز ملت ایران در جهان دارای عزت، اقتدار و سربلندی هستند به برکت حضور روحانیون دیندار است که نقش روشنگری مردم را بر عهده دارند تا دشمنان نظام و انقلاب نتوانند به اهداف شیطانی و مقاصد پلید خود برسند.
وی بیان کرد: حجت الاسلام متقی کاشانی در توسعه و رشد شهرستان گچساران در زمان مسوولیت خود نقش مهمی داشت.
7461/566
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن