تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821257950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوله سازی اهواز یک هزار و 502کیلومتر از خط لوله صلح را می سازد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لوله سازی اهواز یک هزار و 502کیلومتر از خط لوله صلح را می سازد اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: این شرکت یک هزار و 502کیلومتر از خطوط لوله مورد نیاز در خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان ˈخط لوله صلحˈ را می سازد.


ˈعبدالحسین بساق زادهˈ عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: لوله سازی اهواز در مرحله نخست و تاکنون 902کیلومتر خط لوله 56اینچ از عسلویه تا ایرانشهر را ساخته و تحویل داده و 200کیلومتر خط لوله از ایرانشهر تا مرز پاکستان و 400کیلومتر دیگر تا داخل خاک این کشور را در دست ساخت دارد که مذاکرات این دو مرحله هم انجام شده و در مرحله انعقاد قرار داد بین دو کشور است.
وی افزود: خطوط لوله ای که در چارچوب خط لوله صلح توسط لوله سازی اهواز ساخته می شود ایکس 70 و دارای ضخامت های 780هزارم، 875هزارم، 938هزارم، یک و 62هزارم و یک و 125هزارم است.
بساق زاده ادامه داد: در نشست اخیر هم که بین طرف های ایرانی و پاکستانی در این زمینه تشکیل شده نماینده و کارشناس فنی لوله سازی اهواز حضور داشته و تمایل این شرکت را برای مشارکت در مراحل بعدی این طرح عظیم اعلام کرد.
وی گفت: لوله سازی اهواز توانست خطوط لوله مورد نیاز از مسیر عسلویه تا ایرانشهر را بموقع و با کیفیت بالا ساخته و تحویل دهد و اعتبار شرکت از این حیث است که با برند خود مواد اولیه را از کشورهای اروپایی تهیه و اقدام به تولید کرد.
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: کارهای بازرگانی ساخت و تولید این خطوط توسط شرکت APMI که نماینده لوله سازی اهواز در دبی است انجام شد.
وی همچنین از مشارکت لوله سازی اهواز در ساخت لوله های 32اینچ مرحله یک پارس جنوبی به طول 98کیلومتر برای شرکت پتروپارس، 215کیلومتر در مراحل دو و سه پارس جنوبی برای توتال فرانسه و 198کیلومتر دیگر در مراحل چهار و پنج این طرح عظیم برای شرکت آجیپ ایتالیا خبر داد.
بساق زاده اظهار کرد: از آنجایی که تمام چاه های گازی پارس جنوبی ترش است لوله هایی که توسط لوله سازی اهواز ساخته و در این طرح مورد استفاده قرار گرفته مقاوم در مقابل حالت های اسیدی است.
مدیرعامل لوله سازی اهواز در عین حال از تولید 56هزار تن انوع لوله در این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: میزان تولید امسال نسبت به پارسال حدود 90درصد رشد دارد.
بساق زاده افزود: کارخانه های زیر مجموعه شرکت هم در سال جاری موفق به تولید 267هزار متر مربع پوشش لوله ای پلی اتیلن شد که به علت تحریم ها نسبت به پارسال این بخش 20درصد کاهش تولید داشت.
وی مدت زمان فعال بودن شرکت در سال جاری را هشت ماه اعلام و اظهار کرد: هم اینک لوله سازی اهواز با 30درصد ظرفیت تولید خود فعالیت دارد.
بساق زاده با تقدیر از مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در حمایت از تولید این شرکت که با 5/55درصد سهامدار عمده لوله سازی اهواز است و اعضای هیات مدیره این شرکت، علت اصلی کاهش تولید و یا نرسیدن به ظرفیت تولید در لوله سازی اهواز را نبود نقدینگی کافی اعلام کرد.
شرکت لوله سازی اهواز در سال 1346 با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و با بکارگیری نیروی انسانی متخصص در چارچوب تولید لوله های فولادی برای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و آب در اهواز تاسیس شد.
این شرکت انواع لوله های فولادی ترش و غیر ترش جوش مستقیم به روش های HFW از سایز شش تا 24اینچ، SAWL از سایز 24 تا 56 اینچ و SAWH از سایز 24 تا 100اینچ برای مصارف نفت، گاز و آبرسانی را تولید می کند.
همچنین لوله سازی اهواز قادر است لوله های دو تا 56اینچ را در کارخانه های پوشش پلی اتیلن سه لایه گرم خود بر اساس استاندارد DIN30670 و استانداردهای شرکت ملی گاز ایران به صورت پوشش خارجی و نیز لوله های فولادی را از سایز 20 تا 56اینچ برای پوشش داخلی اپوکسی تولید کند.
645
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن