تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802176476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمر مفید لوله های آبرسانی ، گاز و نفت با پوشش های صنعتی تا 50سال افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عمر مفید لوله های آبرسانی ، گاز و نفت با پوشش های صنعتی تا 50سال افزایش می یابد اهواز- ایرنا - مدیرعامل شرکت پوشش لوله خوزستان گفت: عمر مفید لوله های آبرسانی ، گاز و نفت با پوشش های صنعتی که در خوزستان بومی سازی شده است تا 50سال افزایش می یابد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈجمشید محمدپورˈ روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی در اهواز ، ظرفیت پوشش صنعتی انواع لوله در این واحد صنعتی را روزانه سه هزار و 600متر مربع عنوان کرد و گفت: با راه اندازی خطوط جدید این واحد صنعتی تا اردیبهشت ماه 1393 فعالیت کمی و کیفی این شرکت افزایش می یابد.
وی ، شرکت پوشش لوله خوزستان را تنها و بزرگترین واحد صنعتی از این نوع در جنوب غرب کشور عنوان کرد و افزود: هم اکنون پروژه هایی از شرکت گاز ایلام ، خوزستان ، انتقال آب گتوند به جنوب خوزستان در شرکت پوشش لوله خوزستان در دست انجام است.
محمدپور با بیان اینکه پوشش صنعتی لوله در این شرکت با بالاترین کیفیت و استاندارد انجام می شود بیان کرد: پوشش استاندارد و صنعتی لوله به نوعی صیانت از سرمایه و منافع ملی کشور به شمار می رود و مجموعه ما نیز در حد توان تلاش می کند با ارتقا کیفیت در صیانت از سرمایه ملی سهیم باشد.
مدیرعامل شرکت پوشش لوله خوزستان ، میزان ارزش افزوده ˈلوله با پوشش صنعتیˈ در این واحد را حدود 14درصد عنوان کرد و گفت: اجرای پوشش صنعتی لوله در استان خوزستان هزینه اجرای پروژه های عمرانی در استان را کاهش خواهد داد و ما درصدد هستیم همه لوله مورد نیاز در پروژه های عمرانی خوزستان را در داخل استان عایق کاری کرده که این کار در تسریع پروژه ها و اقتصادی تر کردن آنان نقش مهمی دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه این شرکت در زمان حاضر پوشش های صنعتی ˈپلی یورتانˈ و ˈکلتارˈ(پوشش قیر زغال سنگ) با استفاده از توانمندی داخلی را انجام می دهد افزود: انواع پوشش صنعتی لوله با اقطار 250 تا دو هزار و 500میلیمتر در این واحد صنعتی انجام می شود.
محمدپور با بیان اینکه پوشش لوله در بیرون از کارخانه نیزامکان پذیر است افزود: پوشش لوله در کارخانه با کیفیت و نظارت همه جانبه صورت می گیرد و معتقدیم برای ارتقا کیفیت و استانداردسازی ، پوشش صنعتی لوله باید در کارخانه انجام شود.
وی از تعامل شرکت ملی گاز خوزستان با این واحد صنعتی برای پوشش صنعتی انواع لوله برای پروژه های گازرسانی تقدیر و ابراز امیدواری کرد دیگر شرکت های فعال از جمله نفت نیز برای پروژه های مربوط به پوشش لوله را به این شرکت بسپارند.
خبرنگاران رسانه های گروهی سپس از بخش های مختلف این واحد صنعتی شامل آزمایشگاه ، پوشش و عایق کاری سطوح بیرونی و داخلی ، رنگ آمیزی و طرح توسعه این شرکت بازدید کرده و مسوولان این واحد صنعتی در این ارتباط توضیحات لازم را ارایه کردند.
بنا به این گزارش شرکت پوشش لوله خوزستان در زمینی به مساحت 17هکتار به منظور پوشش لوله های فولادی گاز ، آب و نفت در کیلومتر 7 جاده قدیم اهواز- خرمشهر با اشتغال زایی 45نفر از نیروهای بومی منطقه راه اندازی شد.
شرکت پوشش لوله خوزستان از شروع فعالیت صنعتی خود تاکنون 400هزار کیلومتر لوله فولادی برای مصارف شرکت ملی گاز ایران در استان های خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، فارس ، بوشهر ، ایلام ، هرمزگان و اردبیل را پوشش (داخلی و خارجی) داده و به تعداد زیادی نیزبرای پروژه های آّبرسانی خدمات ارایه کرده است. ک/3 646/642
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن