تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812996735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمين کنفرانس ملي نظريه گروه ها در دانشگاه گلستان آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۱ب.ظ)
ششمين کنفرانس ملي نظريه گروه ها در دانشگاه گلستان آغاز به کار کرد ششمين کنفرانس ملي نظريه گروه ها با حضور ميهمانان خارجي و داخلي به ميزباني دانشگاه گلستان آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي وزارت علوم، در مراسم افتتاحيه اين کنفرانس رياست، معاونين، اساتيد هيات علمي دانشگاه و ميهماناني از کشورهاي روسيه، نروژ، ترکيه، چين، مالزي و محققان کشورمان در تالار شهيد مطهري دانشگاه گلستان برگزار شد.
در حاشيه اين مراسم دکتر محبوبه عليزاده صنعتي، دبير ششمين کنفرانس ملي نظريه گروه ها گفت: نظريه گروه ها مقدمات اوليه براي بسياري از تکنولوژيها بخصوص فيزيک کوانتوم و بلورشناسي دارد.
وي در ادامه افزود: هر اختراع جديدي که بشر شاهد آن بوده از دو قسمت تشکيل شده است و محاسبات اوليه و بررسي تئوري که قسمت بالقوه اثربوده و مرحله بعد به اجرا درآوردن و پياده سازي اين تيوري است.
لازم به ذکر است، شرکت کنندگان در اين کنفرانس آخرين و تازه ترين دستاوردها و تحقيقات علمي خود را در اختيار دانشجويان و علاقه مندان به علم نظريه گروه ها قرار داده اند و علاقه مندان جوان کشور و دانشجويان تحصيلات تکميلي با آخرين متدها و پژوهش هاي محققان داخلي و خارجي در زمينه نظريه گروه ها آشنا مي شوند.
همچنين، در مدت دو روز زمان برگزاري اين کنفرانس 58 مقاله براي سخنراني و 19 مقاله به صورت پوستر ارايه خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن