تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821036846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان برنامه «دیر یا زود» با حضور چهره‌های هنری/ برگزاری خیریه به صورت فصلی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > تئاتر
پایان برنامه «دیر یا زود» با حضور چهره‌های هنری/ برگزاری خیریه به صورت فصلی
برنامه خیریه «دیر یا زود» که به مدت 3 روز شامل اجرا - شعرخوانی «من گرگ خیالبافی هستم» به کارگردانی حمید پورآذری و نمایشگاه تابلوهای عکس از 6 هنرمند و عکاس در گالری محسن برگزار شد، با حضور معاون هنری وزیر ارشاد و چهره‌های هنری 23 اسفندماه به کار خود پایان داد.



حمید پورآذری درباره چگونگی برگزاری برنامه خیریه «دیر یا زود» به خبرنگار مهر گفت: این برنامه با نمایشگاه عکسی از مهدی آشنا، رضا موسوی، فؤاد اشتری، شیوا خدابخش، سروش میلانی و فرهاد آییش در گالری محسن برگزار شد. در کنار این نمایشگاه عکس یک اجرا - شعرخوانی با نام «من گرگ خیالبافی هستم» با حضور جوانان افغان و به کارگردانی من داشتیم که شعرهای الیاس علوی شاعر خوب افغان در این اجرا خوانش شد.

وی ادامه داد: در روز پایانی برنامه خیریه «دیر یا زود» چهره‌های هنری همچون خانم هما روستا و آقای علیرضا نادری حضور داشتند. ضمن اینکه آقای علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسول صادقی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی وزارت ارشاد و رایزن فرهنگی سفارت سوییس از دیگر مهمان این برنامه خیریه بودند.

این کارگردان و هنرمند عرصه تئاتر درباره دلیل انتخاب نام «دیر یا زود» برای برنامه خیریه، توضیح داد: این نام بیانگر آن است که برای کمک کردن دیر اقدام می‌شود در صورتیکه بلایا و اتفاقات ناگوار همیشه خیلی زود به سراغ انسان‌ها می‌آیند.

پورآذری درباره تداوم داشتن برگزاری برنامه خیریه «دیر یا زود» یادآور شد: در تلاشیم که این برنامه را به صورت فصلی برگزار و نقصان‌هایی که در برگزاری فصل اول بود را در فصول بعدی برطرف کنیم. همچنین تلاش بر این است که زمان برگزاری فصل بعدی این برنامه خیریه هم زمان مناسب‌تری باشد و اطلاع رسانی مناسبی هم در این زمینه انجام شود.

وی درباره جامعه هدف این برنامه خیریه گفت: شروع این برنامه با هدف حمایت از هنرمندان بیمار بود ولی در فصول بعدی برنامه «دیر یا زود» امیدواریم بتوانیم از کودکان کار و مهاجرین حمایت کنیم. این اقدام هدف و کار بزرگی است که امیدواریم بتوانیم از عهده آن بربیاییم.

این هنرمند تئاتر و از اعضای برگزار کننده برنامه خیریه «دیر یا زود» با اشاره به تعامل و همکاری گالری محسن در برگزاری این برنامه، افزود: امیدواریم این همکاری تداوم داشته باشد و فصول بعدی برنامه خیریه «دیر یا زود» محکم‌تر و بهتر با مشارکت گالری محسن برگزار شوند. احسان رسول‌اف مدیر گالری محسن موافقت ضمنی خود را برای این همکاری اعلام کرده است.

پورآذری با اشاره به اجرای حرفه‌ای جوانان افغان در اجرا - شعرخوانی «من گرگ خیالبافی هستم» تأکید کرد: این بچه‌ها با تمام عشق و وجود خود «من گرگ خیالبافی هستم» را اجرا کردند و عواید آن را به این برنامه خیریه اختصاص دادند که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: عکاسانی هم که آثار خود را در اختیار این برنامه خیریه قرار دادند بدون هیچ چشمداشتی این کار را انجام دادند که اقدامی قابل ستایش است.
 


۱۳۹۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن