تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819463674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه خانه سینما کمتر از دریافتی یک سایت در دولت دهم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بودجه خانه سینما کمتر از دریافتی یک سایت در دولت دهم تهران- ایرنا- مدیرعامل خانه سینما گفت: بودجه ای که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم دریافت کردیم کمتر از پولی است که مدیریت سینما در دولت دهم به یک سایت سینمایی داده است .


به گزارش خبرنگار حوزه سینمای ایرنا، محمدمهدی عسگرپور روز شنبه در نشست خبری خود با اهالی رسانه افزود: بودجه خانه سینما در دولت دهم قطع شد و هزینه ای در دوره تعطیل به این نهاد صنفی پرداخت نشد.
وی یادآور شد: ما با بدهی های سنگینی به دلیل قطع بودجه روبه رو بودیم ضمن انکه بخشی از همکاران، قبل از تعطیلی خانه یاری کردند تا مشکلات را سپری کنیم.
مدیرعامل خانه سینما توضیح داد: قبل از چهارسال دولت دهم مبلغی که به خانه سینما پرداخت می شد بر اساس یک تفاهم نامه بود ضمن انکه بعد از تعطیلی این نهاد صنفی ما می توانستیم با شکایت در دادگاه قرامت بیشتری را دریافت کنیم اما به دلیل تغییر دولت مجبور می شدیم از دولت یازدهم که نقشی در بستن خانه سینما نداشت شکایت کنیم.
عسگرپور تصریح کرد: مبلغی که برخی از سایت ها ان را برجسته می کنیم از پولی که دولت دهم به یک سایت سینمایی داده تا بتواند از خجالت دولت یازدهم درآید بسیار کمتر است؛ این سایت با دو کامپیوتر و سه آدم هم اکنون در این راه فعالیت می کند.
وی گفت: اگر حافظه تاریخی کوتاه مدتمان نیز کار کند در میابیم که دولت دهم در حوزه سینما بخشی از فعالیت های خود را با نگاه ذخیره ای به منظور فعالیت دوباره در دولت یازدهم انجام می داد که از جمله آن می توان به سایتی که به آن اشاره کردم توجه کرد.
مدیرعامل خانه سینما اظهارداشت: این هنرمندی یا نبوغ بالایی نیست، شما اگر پول داشته باشید می توانید با چند مصاحبه و یک سایت تنش ایجاد کنید به خصوص اگر با دولت مردانی روبه رو باشید که عادت به دهان به دهان شدن نداشته باشند.
ادامه دارد..
فراهنگ**9303
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن