تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819658727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیفی گرایی اولویت فعالیت های فرهنگی هلال احمر کشور اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کیفی گرایی اولویت فعالیت های فرهنگی هلال احمر کشور اعلام شد شیراز- ایرنا- معاون فرهنگی و امور استانهای حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: کیفیت بخشی و غنی سازی محتوای برنامه های فرهنگی از اولویت فعالیت جمعیت هلال احمر کشور است که با جدیت در کشور پیگری می شود.


به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا حجت الاسلام حسین سعادتمند در آیین معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان فارس در شیراز افزود: نظارت بر امور فرهنگی با هدف غنی سازی محتوایی برنامه ها، تقویت اعتقادات و باورها و بنیه اخلاقی کارکنان از مهمترین وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر است.
وی بیان کرد: همچنین حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر نظارت بر اموال اهدایی از جمله مراحل جمع آوری، توزیع، نحوه مصرف و در صورت ضرورت تبدیل به احسنت، نظارت بر موقوفات جمعیت هلال احمر و نحوه اداره آن و، نظارت بر سیاست ها و خط مشی های جمعیت را انجام می دهد.
سعادتمند در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) مقام ممتاز و معنوی دارند که ویژگی برجسته این امام زاده واجب التکریم، مرهون بصیرت وتبعیت از ولی امر زمان خویش است.
وی اضافه کرد: افتخار کشور ایران برخورداری از اسلام و نعمت ولایت است زیرا حرکت در مسیر ائمه اطهار(ع)، از انحراف جلوگیری می کند لذا ملت ایران باید قدردان نعمت ولایت باشند.
سعادتمند ادامه داد: این درحالی است که دراحادیث آمده است ، امت اسلام بعد از پیامبر اسلام(ص) به 73 فرقه تقسیم می شوند که تنها فرقه اهل نجات متمسک به ولایت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می باشد.
در این آیین حجت الاسلام جواد قاسمی برای مدت دو سال به عنوان مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان فارس معرفی شد.ک/1
7382/ 667
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن