تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804637841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاء کیفی خدمات هلال احمر از اولویت‌های جمعیت در سال آینده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین تقی خانی:
ارتقاء کیفی خدمات هلال احمر از اولویت‌های جمعیت در سال آینده است
قزوین- خبرگزاری مهر: مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: کیفی سازی خدمات امدادی و آموزشی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمر در سال آینده است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی خانی روز دوشنبه در مراسم معارفه مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان قزوین که در سالن شهدای سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهار داشت: خدمت در نظام اسلامی فرصت و لطفی الهی است و کسانی که از این فرصت برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنند سعادتمند هستند.

وی افزود: منشور کاری جمعیت هلال احمر خدمت رسانی به عموم مردم و آسیب دیدگان از حوادث طبیعی و غیرمترقبه و سوانح است و در این مسیر تفاوتی نمی‌کند که چه کسانی از این خدمات برخوردار باشند و درون مرز و خارج از آن مطرح نیست. تقی‌خانی بیان کرد: ترویج فرهنگ صلح و دوستی و اهداف بشردوستانه و نوع دوستی محور همه فعالیت‌های این نهاد است و تنها کسانی که دل در گرو خدمت به انسان را دارند می توانند در کار موفق شوند. مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر کشور یادآورشد: شاید کمک به کاهش آلام نیازمندان و دردمندان و آسیب دیدگان حوادث از نظر معنوی و انسانی لطفی الهی است که نصیب همه افراد نمی شود لذا شما امدادگران باید خدا را شاکر باشیم که قادرید رنج و درد افراد را تسکین دهیهد و اجر اخروی را شامل حال خود کنید که بسیار ارزشمند است. این مسئول گفت: خوشبختانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در زمره پنج جمعیت جهان است که توانسته در کمک رسانی و امدادرسانی جایگاه خوبی برای خود کسب کند و موفق عمل کند. وی افزود: با تشکیل ستاد بحران در کشور ارگانهای مختلفی برای کمک به حادثه دیدگان وارد صحنه شده اند اما محور فعالیت‌ها با جمعیت هلال احمر است لذا امیدواریم با تقویت لجستیک و نیروی انسانی بتوانیم خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه کنیم.

این مسئول گفت: در سال آینده موضوع آموزش تخصصی و ارتقاء کیفی خدمات امدادی جمعیت هلال احمر جدی است و با پیگیری امور امیدواریم زمینه برنامه ریزی مناسبی در این زمینه اجرایی شود. تقی خانی از قزوین به عنوان استان معین تهران یاد کرد و اظهارداشت: خوشبختانه جمعیت هلال احمر استان قزوین با داشتن امدادگرانی توانمند و متخصص تاکنون ماموریت های موفقی را انجام داده است و با موقعیتی که دارد می تواند به عنوان استان معین نقش موثری در حوادث احتمالی در کشور ایفا کند. وی بیان کرد: امیدواریم با تامین اعتبار لازم برای تکمیل مرکز پشتیبانی عملیات امدادو نجات استان و ساختمان ستاد اداری و تجهیزات مورد نیاز بتوانیم حمایت لازم را انجام دهیم تا این مرکز ضمن حفظ جایگاه شاخص خود برای امدادرسانی های ملی آهم آماده شود. این مسئول گفت: برای تامین شرایط سفرهای ایمن ستادهای نوروزی در همه استانها راه اندازی شده و با کمک امدادگران آماده خدمت رسانی در ایام نوروز به تمامی هموطنان و مسافران نوروزی هستیم. ره‌انجام: دوری از جناح بندی و سیاسی بازی، خدمت رسانی به مردم    حمید ره انجام مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان قزوین هم گفت: استان قزوین ظرفیت بسیار خوبی دارد و با داشتن 22 هزار داوطلب باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا از این توانمندی بخوبی برخوردار شویم. وی افزود: پیشگیری از برنامه هایی است که باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد که در این راستا با تشکیل کارگروههای تخصصی تلاش می کنیم آموزش های همگانی را توسعه دهیم تا در هر خانواده یک امدادگر برای پیشگیری از حوادث مهارت لازم را کسب کند.

ره انجام تصریح کرد: همه باید از مهارتهای آموزشی و کمک های اولیه اطلاعات لازم را داشته باشند تا بتوانیم خدمات را به درون خانواده ها توسعه دهیم زیرا از کشورهای حادثه خیز هستیم و بیش از 44 نوع حادثه ما را تهدید می کند و باید برای مقابله با آنها آماده شویم. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهارداشت: امروزه دیگر حوادث مانند گذشته نیست لذا آموزشها هم باید به روز باشد تا بتوان با همه نوع حوادث روبرو شد و آسیب ها را کاهش داد. جمعیت هلال احمر سیاسی نیست مردمی است این مسئول گفت: در این جمعیت بشدت از سیاسی بازی و جناح گرایی دوری می کنیم و با حفظ بی طرفی کامل باید خدمات خود را به همه انسانها ارائه کنیم لذا اجازه نخواهیم داد گرایش سیاسی در این نهاد جاری شود بلکه خود را سرباز ولایت می دانیم که آماده خدمت همه جانبه به همه مردم، نیازمندان و حادثه دیدگان در هر شرایطی هستیم.

وی بیان کرد: ارتقاء کیفیت خدمات هلال احمر از دیگر کارهایی است که در دستور کار قرار خواهد گرفت و تلاش می کنیم ضمن تقویت و تکمیل تجهیزات خوبی که فراهم شده به توسعه فعالیتها اقدام کنیم. در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حسین درویشی مدیرعامل سابق، حمید ره انجام به عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان قزوین منصوب شد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن