تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820110945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایگاه های معنوی حمیدیه بیشتر به راهیان نور نشان داده می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان دغلاوی:
جایگاه های معنوی حمیدیه بیشتر به راهیان نور نشان داده می شوند
اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری حمیدیه گفت: جایگاه های معنوی این شهرستان در سال جدید بیشتر در معرض بازدید راهیان نور قرار خواهند گرفت.



جواد دغلاوی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: شهرستان حمیدیه یک شهرستان جدید التأسیس است که در قالب یک پل ارتباطی بین شهر هایی همچون هویزه و دشت آزادگان واقع شده است و به عنوان شهرستانی که نشان مقاومت است  شاهد اولین شکست دشمن در یک مهر سال 59 در جنگ تحمیلی بوده است که در سال جدید قصد داریم این شهرستان را بیشتر برای  نمایان دهیم که به فتوای مراجع تقلید دست به جهاد در برابر نیروهای انگلیسی زدند

وی در خصوص برنامه هایی که برای استقبال از کاروان های راهیان نور پیش بینی شده است، افزود: مکان هایی با عنوان ستاد اسکان در حدود 10 مدرسه و نزدیک به سی کلاس آماده شده که ابتدا برای مهمانان نوروزی و سپس راهیان نور به منظور استقرار در این اماکن آماده شده اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه اظهار کرد: قصد داریم در سال جدید جایگاه های معنوی شهرستان را بیشتر برای راهیان نور نشان دهیم و برنامه های خاصی برای بیان فعالیتهای مجاهدانی که به فتوای مراجع تقلید دست به جهاد در برابر نیروهای انگلیسی زدند و آنان را از اراضی کشورمان عقب راندند، برگزار خواهد شد.

دغلاوی ادامه داد: برنامه دیگر این شهرستان ایجاد و راه اندازی یک سری امکانات رفاهی برای استراحت کاروان راهیان نور در پارک گمبوعه است که با مساحتی در حدود سه هزار هکتار نزدیک یادمان جهاد عشایر واقع شده است.

وی تصریح کرد: مورد بعد هدایت کاروان راهیان نور به سوی سد مخزنی کرخه است که قدمت تاریخی زیادی دارد و نیز بازدید از یادمان منطقه طراح که در این منطقه دشمن یکی دیگر از شکست های خود را از نیروهای ایرانی تجربه کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه در خصوص بازسازی جاده های حمیدیه گفت: نسبت به نصب علائم و بازسازی جاده اقدامات موثری صورت گرفته است و شهرداری حمیدیه نیز به همین مضمون بروشورهایی را به منظور نشان دادن مکان های دیدنی شهرستان چاپ کرده که دراختیار بازدیدکنندگاه قرار می گیرد.

دغلاوی تصریح کرد: شهرستان برای میزبانی از کاروان های راهیان نور نهایت آمادگی را دارد و در همه زمینه های امنیتی بهداشتی اقدامات کلی را انجام داده است. در صدد آن هستیم که یک فضای محبت و دوستی در استان ایجاد کنیم و به بهترین شکل بتوانیم در خدمت مهمانان نوروزی باشیم.


 


۱۳۹۲/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن