تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوهاي راهيان نور فضاي معنوي دفاع مقدس را يادآور و بازسازي مي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۲۵ق.ظ)
فرمانده سپاه محلات: اردوهاي راهيان نور فضاي معنوي دفاع مقدس را يادآور و بازسازي مي کنند خبرگزاري موج: فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه محلات گفت: اردوهاي راهيان نور با اعزام اقشار مختلف به مناطق عملياتي فضاي معنوي سال‌هاي دفاع مقدس را بازسازي انقلابي مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج از محلات، سرهنگ پاسدار عليرضا براتعلي در مراسم اعزام اين کاروان در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاري اردوهاي راهيان نور اظهار کرد: اعزام کاروان راهيان نور ويژه نوروز 93 به مناطق عملياتي جنوب دردو مرحله انجام مي شود که دو مرحله ويژه برادران ويژه خواهران است‌.
وي افزود: اعضاي اين کاروان 100 نفره، از اقشار مختلف مردم و نيروهاي بسيجي هستند که در اين اردوي معنوي حضور مي يابند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه محلات تصريح کرد: يکي از اهداف مهم اعزام کاروان راهيان نور به مناطق جنگي 8سال دفاع مقدس آشنايي نسل نوجوان و جوان با فرهنگ شهادت، مقاومت، ايثار و رشادت است.
سرهنگ براتعلي افزود: شهدا با نثار خون پاکشان براي کشور عزيز اسلامي عزت آفريدند که امروز آزادي، عظمت و شکوه اين مملکت ثمره آن خون هاي پاک است.
وي تصريح کرد: اعضاي اين کاروان از مناطق جنگي در فکه، شلمچه، فتح المبين، دهلاويه و يادمان شهداي والفجر هشت راهي اين مناطق شدند.
وي گفت:در طول سفر براي استفاده بهتر و بهره مندي از اين فرصت، روحانيان و جمعي از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، روايت هاي اين دوران ارزشمند را براي اعضاي کاروان تشريح مي کنند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه محلات افزود: برگزاري مسابقه فرهنگي، توزيع بسته هاي فرهنگي، برگزاري مسابقات عکاسي و فيلم برداري از برنامه هاي فرهنگي تدارک شده براي مسافران اين سفر معنوي است.
سرهنگ براتعلي با اهميت و نقش اردوهاي راهيان نور در کشور اشاره کرد و گفت: حرکت راهيان نور نقشي مهم و اساسي در پيوند نسل جديد با نسل جنگ تحميلي و آشنايي جوانان با واژه‌هاي عشق، ايثار و از خودگذشتگي دارد.
وي افزود: نسل جديد تشنه معرفت پاک و اصيل جبهه و جنگ و دلاورمردي انسان‌هايي است که از تمام علايق دنيا بريده و براي حفظ نظام و ارزش‌هاي اسلامي از خودگذشتگي را به حد اعلاء رساندند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه محلات تصريح کرد: سفر به مناطق عملياتي در قالب راهيان نور حرکتي ارزشمند است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بيمه مي‌کند و آشنايي جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها با محورهاي عملياتي هشت سال دفاع مقدس ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از مهم‌ترين اهداف حضور کاروان‌هاي راهيان نور در اين مناطق است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن