تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803346609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی مهمترین سلاح در مقابل حربه دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد مقاومتی مهمترین سلاح در مقابل حربه دشمنان است ملایر-ایرنا-رییس دانشگاه ملایر گفت: اقتصاد مقاومتی به طور حتم، مهمترین سلاح در مقابل حربه های دشمنان است که ما را در این مسیر مقاوم خواهد کرد.


به گزارش ایرنا ˈبهمن امانیˈ روز پنجشنبه در نشستی با اعضای هیات علمی دانشگاه ملایر و هیات رییسه این دانشگاه افزود: تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی ضرورتی همگانی و وظیفه ای خطیر است که باید همه در این راستا گام برداریم.
وی با بیان اینکه دشمن از حربه اقتصاد برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و رسیدن به اهداف خود استفاده می کند، اظهار داشت: در این زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی اولویتی مهم برای همه مردم، مسوولان و نهادهای اجرایی است که یک مسیر طولانی است و باید همانند گذشته ادامه پیدا کند.
وی با تقدیر از اعضای هیات علمی این دانشگاه به منظور ارتقاء به مرتبه دانشیاری، افزود: اعضای هیات علمی دانشگاه، سرمایه های مهمی به شمار می روند که هر اندازه علم و دانش آنها بیشتر شود، به سرمایه و افتخارات دانشگاه نیز افزوده خواهد شد.
امانی از راه اندازی آموزش های مجازی در دانشگاه ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز این مرکز خریداری شده و شش هزار دانشجوی این دانشگاه می توانند در آینده از طریق دیجیتال، آموزش های لازم را فرا گیرند.
وی همچنین انرژی هسته ای را از منابع عظیم خدادادی در کشور ایران برشمرد و گفت: استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای حق ملت ایران است که در بسیاری از فنون دارای کاربردهای فراوانی است.
رییس دانشگاه ملایر ادامه داد: به همین منظور، با پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه و نمایندگان مردم ملایر در مجلس و انجام مکاتبات با سازمان انرژی اتمی، به دنبال استفاده از پرتو دهی گاما در پژوهشکده انگور و کشمش ملایر هستیم.
دکتر امانی هدف استفاده از پرتو دهی گاما در این پژوهشکده را آفت زدایی و تغییرات ژنتیکی در محصولات گیاهی از جمله انگور عنوان کرد و افزود: رسیدن به این امر مهم، نیازمند سرمایه کلان و صرف پروسه زمانی طولانی است.
وی همچنین از اخذ مجوز 9 نشریه علمی و تخصصی در این دانشگاه خبر داد و بیان داشت: نخستین شماره فصلنامه روانشناسی بالینی کودک و نوجوان دانشگاه ملایر منتشر شده است.
وی تربیت بیشترین حافظان قرآن در دانشگاه ملایر در راستای اجرای طرح بر بال فرشتگان طی سال جاری و تجلیل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور از فعالیت های قرآنی این دانشگاه در بین سایر دانشگاه ها را نیز از دیگر فعالیت ها و عملکرد مثبت دانشگاه ملایر برشمرد.
مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ملایر نیز تصریح کرد: کسانی که در فتنه سال 88 نقش داشتند، هم اکنون نیز به دنبال زیر سوال بردن ولایت فقیه هستند.
حجت الاسلامˈاحمد فراهانیˈ با بیان اینکه فتنه ماندنی است، اما شکل و قالب آن تغییر می کند، اظهار داشت: در کنار خون پاک شهدا و آرمان های امام راحل، تدبیرها و درایت های مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را ماندگار کرده است.
7528/551
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن