تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با جنگ نابرابر اقتصادی دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تحقق اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با جنگ نابرابر اقتصادی دشمنان است یاسوج - ایرنا - امام جمعه موقت یاسوج گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی از راهکارهای مهم برای مقابله جدی با جنگ نابرابر اقتصادی دشمنان علیه کشور و ملت ایران است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: تمام مسوولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی وظایف و رسالت هایی دارند که باید در حد توان به آنها عمل کنند.
وی بیان کرد: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام طراحی و تدوین و از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد.
حسینی صدر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هفته جاری در دیدار با سران سه قوه ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی مسوولان و مردم را تشریح کردند.
وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی یک نسخه شفابخش و نجات بخش بوده و به معنای تقویت و حمایت از ظرفیت های مادی و معنوی کشور برای کمک به توسعه اقتصادی است.
حسینی صدر ابراز داشت: برای تحقق هر چه مطلوبتر اقتصاد مقاومتی مردم باید وارد میدان عمل شده و مسوولان اجرایی نیز در صنایع کوچک، متوسط و بزرگ به آنان اعتماد کنند.
امام جمعه موقت یاسوج افزود: یکی از موانع اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی وجود فساد اقتصادی است که برای رفع آن باید چاره اندیشی لازم از سوی متولیان امر انجام شود.
حسینی صدر با اشاره به 10 اسفند مصادف با اول مارس روز جهانی مبارزه با تبعیض نژادی، گفت: ادعاهای آمریکا و متحدانش در زمینه دفاع از حقوق بشر بی پایه و اساس است زیرا تاکنون فجیع ترین جنابت ها را علیه برخی کشورها از جمله در منطقه خاورمیانه مرتکب شده اند.
وی با اشاره به 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره)، بیان کرد: تشکیل این نهاد مقدس از اقدامات مهم برای کمک به مستمندان بود و بیانگر آن است که مسوولان حکومت اسلامی نسبت به رفع مشکلات قشرهای آسیب پذیر جامعه اهتمام جدی دارند.
حسینی صدر با اشاره به 15 اسفند روز درختکاری، اظهار کرد: حفاظت از درختان و منابع طبیعی در دین مبین اسلام و آیات و روایات متعدد مورد تاکید است.
وی عنوان کرد: صیانت از درختان و عرصه های گیاهی وظیفه ای همگانی است زیرا جزو سرمایه های یک کشور محسوب می شود.
حسینی صدر با اشاره به 25 اسفند آخرین مهلت نام نویسی شرکت در آزمون ورودی به حوزه های علمیه، ابراز داشت: از خانواده ها انتظار می رود فرزندان بااستعداد و علاقمند خود به فراگیری علوم دینی را برای ثبت نام در این آزمون راهنمایی و ترغیب کنند.
امام جمعه موقت یاسوج افزود: جامعه اسلامی همواره به تربیت افراد تحصیلکرده و اندیشمند در زمینه امور مذهبی نیاز دارد و علمای دینی نیز گسترش دهنده احکام اسلام و آموزه های قرآنی هستند.
حسینی صدر با اشاره به 14 تا 20 اسفند هفته احسان و نیکوکاری، گفت: نیکی به همنوعان و تقسیم شادی ها جزو اخلاق اسلامی بوده و اهمیت چشمگیری دارد.
وی بیان کرد: برخی نشریات کشور گاهی اوقات به ارزش های ناب دین مبین اسلام اهانت می کنند که نمونه بارز آن غیرانسانی دانستن اصل قصاص از سوی یکی از روزنامه ها در هفته های اخیر است.
حسینی صدر اظهار کرد: مسوولان قوه قضاییه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطابق احکام اسلام با عوامل انتشار اینگونه مطالب قبیح برخورد جدی کنند.
وی عنوان کرد: در مورد اهمیت حکم قصاص همین بس که حیات جامعه را تضمین می کند.
حسینی صدر ابراز داشت: یکی از روزنامه های کشور نیز فرقه ضاله وهابیت را جزو اقلیت های مذهبی معرفی کرده در حالی که ارتکاب جنایات در برخی کشورهای اسلامی از نتایج تفکرات انحرافی این فرقه است.
7535/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن