تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806902608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه هنری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبار کوتاه هنری تهران - ایرنا - مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با هدف گسترش و توسعه مباحث تحقیق و پژوهش در تولیدات سینمای مستند و تقویت هرچه بیشتر رویکرد تحقیقی فیلمسازان در فرایند تولید مستند، مجموعه درس گفتارهای روش تحقیق در سینمای مستند را برگزار می کند.


به گزارش روز چهارشنبه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، معاونت تحقیقات و پژوهش این مرکز با دعوت از اساتید پیشکسوت و صاحب نظر در عرصه تحقیق و پژوهش نظیر ناصر فکوهی، محمد تهامی نژاد، احمد ضابطی جهرمی، شهاب الدین عادل، علی بلوک باشی، مهرداد زاهدیان، همایون امامی و دکتر ناهید عبدی، مجموعه درس گفتارهای روش تحقیق در سینمای مستند را از اول اردیبهشت ماه 1393 و طی 8 جلسه موضوعی، در سالن سینماحقیقت برگزار خواهد کرد.
دانشجویان رشته هنر و سینما (با ارائه کارت دانشجویی معتبر)، مستندسازان (با ارائه معرفی نامه از انجمن مستندسازان) و هنرجویان انجمن سینمای جوان (با ارائه معرفی نامه از انجمن سینمای جوان) می توانند ضمن ثبت نام، در این کلاس ها شرکت کنند.
شرایط و مدارک لازم ثبت نام، هزینه حضور در کارگاه ها، جدول برنامه ها، موضوع کارگاه ها، اساتید هر درس گفتار و... روی سایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی www.defc.ir و www.cinematajrobi.ir قرار گرفته است.

** مستند بی سرو سیمین در آخرین مرحله تصویربرداری
80 درصد از تصویربرداری مستند «بی سرو سیمین» از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی سیدجواد میرهاشمی در شهرهای تهران، مازندران، اصفهان، لندن و... به پایان رسیده و بخش پایانی آن در شیراز مقابل دوربین خواهد رفت.
یدجواد میرهاشمی کارگردان مستند بی سرو سیمین درباره موضوع این مستند گفت: این فیلم روایت زندگی سیمین دانشور داستان نویس معاصر ایران است. به اعتقاد من وی قابل بازگو کردن نیست و فیلمسازی که بخواهد سیمین دانشور را به مخاطب معرفی کند، باید چند وجه او اعم از استادی دانشگاه، داستان نویسی، زندگی با جلال آل احمد و خانه وی را مدنظر بگیرد.
وی ادامه داد: تاکنون مصاحبه با محمود دولت آبادی، سیمین بهبهانی، جواد مجابی، محمدعلی سپانلو و ... در 60 جلسه تصویربرداری صورت گرفته و گروه تولید در تدارک سفر به شیراز برای تصویربرداری 20 درصد باقیمانده این فیلم است.

** شبکه سه نوروز امسال با مجموعه طنز «کرکره» می آید
مجموعه طنز کرکره مراحل تصویربرداری و تولید خود را اواخر سال 91 پشت سر گذاشته و گروه تمامی سکانس ها را در لوکیشن های داخلی ضبط کرده اند.
هادی حجازی فر سرپرست نویسندگان و کارگردان این مجموعه طنز در این باره گفت: از همان ابتدا تاکیدمان بر این بود که هر آیتم قصه و اوج و پایان داشته باشد .
حجازی فر درمورد بازیگران این اثر افزود: شاید خیلی ها این را به ما گوشزد کرده اند و نقطه ضعف ما را برای دیده شدن این مسئله دانسته اند که از بازیگران چهره استفاده نکردیم، اما من به شخصه این مورد را نه تنها جزونقاط ضعف کارمان نمی دانم بلکه از آن به عنوان نقطه قوت کارمان هم یاد می کنم.
وی افزود: بعضی از چهره های مستعد بازیگری در این کار هستند که می توانند بیننده را شگفت زده کنند و اینها خواستگاهی جز دانشگاه نداشته اند و من شک ندارم در صورت ادامه کار خیلی ها با من هم عقیده شوند . محمد بحرانی، امیر سلطان احمدی، مهدی فرشیدی سپهر، مهرداد باقری، محمد عسکری، گیتی قاسمی و ...همه اینها تجربه سالها کار را دارند و این بهترین فرصت بود. از طرفی این زمانی است که مردم و مخاطبین می توانند تنوع بصری جدیدی را تجربه کنند.
کرکره هر شب بعد از خبر ساعت 22 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد، این مجموعه شامل سیزده قسمت 35 دقیقه ای است که در هر قسمت به طور میانگین ده آیتم پخش خواهد شد.

** پخش فیلم های ماندگار رابرت دنیرو از تلویزیون
شبکه نمایش در ایام نوروز با مرور آثار بازیگران ایران و جهان، در بخش آثار بازیگران ایرانی فیلم هایی با بازی مریلا زارعی را پخش می کند. همچنین آثار رابرت دنیرو به عنوان بازیگر خارجی برای این باکس آماده پخش است.
مدیر تامین برنامه شبکه نمایش سیما با اعلام این خبر افزود: هر شب ساعت 21 علاقمندان فیلم های سینمایی می توانند مروری بر آثار این دو بازیگر ایرانی و خارجی را از آنتن شبکه نمایش ملاحظه کنند.
محمد حسام پور از آماده سازی مجموعه ای از کمدی های کلاسیک دنیا برای ایام نوروز نیز خبر داد و گفت: هر روز ساعت 11 صبح مجموعه ای کمدی تقدیم علاقمندان می شود.
آثاری از کمدین های محبوب دنیا مانند لویی دوفونس، نورمن ویزدوم، لورل و هاردی، پیتر سلرز و دیدی در این ساعت پخش می شود.
فراهنگ(1)**9266**1588
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن