تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819636749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور لبنان با همتایان سعودی و قطری خود در مغرب دیدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر کشور لبنان با همتایان سعودی و قطری خود در مغرب دیدار کرد بیروت – ایرنا - «نهاد المشنوق» وزیر کشور لبنان که در مغرب بسر می برد، بطور جداگانه و پشت درهای بسته با همتایان عربستانی وقطری خود که اخیرا روابط این دو کشور بحرانی شده است، دیدار و گفت وگو کرد.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، المشنوق که در راس یک هیات امنیتی برای شرکت در سی و یکمین اجلاس وزیران کشور اتحادیه عرب به مغرب سفر کرده است، با حضور درمقر اقامت « محمد بن نایف بن عبدالعزیز» وزیر کشور عربستان سعودی با وی دیدار و گفت وگو کرد.
محمد بن نایف که برخی از او به عنوان گزینه آمریکا برای تکیه زدن بر تخت پادشاهی درعربستان یاد می کنند، بعداز کنارگذاشتن « بندربن سلطان» از پرونده سوریه ، مسئولیت این پرونده به او سپرده شده است.
وزیر کشور عربستان با تاکید بر تمایل خود برای سفری قریب الوقوع به بیروت از همتای لبنانی خود دعوت کرد که از عربستان سعودی دیدن کند.
محمد بن نایف بر حمایت عربستان از دستگاه های امنیتی و ارتش لبنان به منظور رفع مشکلات آنها بویژه حل معضل زندان های لبنان تاکید کرد.
المشنوق نیز با بیان اینکه کشورمتبوعش توان تحمل استقبال از پناهجویان سوری را ندارد بر ضرورت کمک به لبنان برای مقابله با این مشکل تاکید کرد.
وزیر کشور لبنان گفت که شمار پناهجویان سوری تاکنون به یک چهارم جمعیت لبنان که حدود 4 میلیون نفر می باشد، رسیده است.
وی همچنین از هبه 3 میلیارد دلاری « عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی که قرار است به فرانسه برای فروش سلاح به ارتش لبنان پرداخت شود، قدردانی کرد.
براساس این گزارش وزیر کشور لبنان همچنین با شیخ « عبدالله ناصر بن خلیفه آل ثانی» همتای قطری خود که نخست وزیر قطر هم می باشد ، پشت درهای بسته دیدار و گفت وگو کرد.
وزیر خارجه قطر بعداز این دیدار گفت که دوحه از سیاست بی طرفی لبنان در قبال درگیری های عربی استقبال می کند و امنیت نباید تحت فشار اختلافات سیاسی باشد.
شیخ عبدالله ناصر بن خلیفه با بیان اینکه « روابط امنیتی لبنان و قطر بطور مستمر ادامه دارد»، بر حمایت کشورش از لبنان تاکید کرد.
وزیر خارجه قطر گفت که او نیز همانند المشنوق در مدرسه خالد بن الولید وابسته به انجمن خیریه اسلامی« المقاصد» درس خوانده است.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن