تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار وزیر راه و ترابری عمان با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دیدار وزیر راه و ترابری عمان با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تهران - ایرنا - در دیدار رییس سازمان هواپیمایی کشوری با وزیر راه و ترابری عمان راهکارهای توسعه همکاری های دو کشور در بخش حمل و نقل هوایی بررسی شد.


به گزارش ایرنا، محمد سعید شرفی مدیر کل دفتر حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در این خصوص گفت: رییس سازمان هواپیمایی کشوری در این دیدار بر گسترش همکاریهای حمل و نقل هوایی بین دو کشور تاکید کرد و راههای توسعه همکاری های دو کشور در این بخش را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
وی افزود: وزیر راه و ترابری عمان ضمن ابراز خرسندی از حضور رییس سازمان هواپیمایی کشوری، بر توافقات صورت گرفته در بخش هوایی بین دو کشور پیرامون استفاده از ظرفیت های موجود در حمل و نقل بار و مسافر از طریق بخش توسعه هوایی و دریایی تاکید کرد.
مدیر کل حقوقی و اموربین الملل سازمان هواپیمایی کشوری سپس از اعلام آمادگی وزیر راه و ترابری عمان به منظور بازدید از توانمندیها و زیرساخت های صنعت حمل و نقل ایران در بخش های هوایی، زمینی و دریایی خبرداد.
شرفی خاطر نشان کرد: وزیر راه و ترابری عمان همچنین از حضور بخش خصوصی و شرکت های دولتی ایرانی در پروژه های بزرگ حمل و نقل جاده ای، اتصال شهرهای عمان از طریق راه آهن به یکدیگر و همچنین بنادر و فرودگاهها استقبال کرد.
اقتصام(1)1108**1594
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن