تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802658069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم اقلید: رزمندگان جبهه دیپلماسی با قدرت در مذاکرات حاضر شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مردم اقلید: رزمندگان جبهه دیپلماسی با قدرت در مذاکرات حاضر شوند تهران – ایرنا - نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، از رزمندگان جبهه دیپلماسی خواست که در مذاکرات آتی با قدرتی که برآیند اراده ملت بزرگ ایران و رهنمودهای رهبر عزیز و خون شهیدان است، حاضر شوند.


به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، الیاس طاهری روز چهارشنبه در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا تضمین چرخه غنی سازی به منظور تامین سوخت نیروگاه ها جهت تامین نیازهای صلح آمیز داخلی کمترین انتظار از تیم مذاکره کننده و رزمندگان جبهه دیپلماسی است.
وی گفت: در برطرف کردن موانع داخلی و خارجی نباید فریفته لبخند دشمن شد چراکه دستاوردهای انرژی هسته ای آسان به دست نیامده و اگر خون روشن روشن ها و خون شهیدان در این عرصه نبود قطعا شرایط سرافرازانه امروز را نداشتیم می طلبد که از این رهاورد به صورت انقلابی دفاع کرد و این داشته های عمیق را پاسداشت.
نماینده مردم اقلید در ادامه گفت: مردم ایران در مقابل گزینه های روی میز تنها لبخند زده و در همه صحنه ها حضور داشته است و بزرگترین حماسه ها را خلق کرده است جا دارد از حضور میلیونی آنها در 22 بهمن از این تریبون تقدیر و تشکر کنم.
طاهری ادامه داد: بر ماست که در مقابل دشمن که اقتصاد بیمار و متکی به نفت ما را با تحریم های گلوگاه های درآمدی این ثروت ملی مورد هجمه قرار داده است در اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی عمل کنیم که بی شک تنها راه نجات و برون رفت از این وضعیت است.
وی افزود: بی تردید پیروی از الگوی علمی برآمده از درون و فرهنگ انقلابی اسلامی عامل شکست و عقب نشینی دشمن در جنگ اقتصادی خواهد بود.
نماینده مردم اقلید در مجلس ادامه داد: لازم است با تلاش در عدم وابستگی به نفت و توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی و تقویت پول ملی، کنترل تورم ، بازگرداندن آرامش به محیط کسب و کار و نگاه به درون و توجه به داشته های خود پیشرفت در این مسیر را تسریع کرده و تلاش شود تا آموزه های اجرایی اقتصاد مقاومتی شکوفا شود.
وی در ادامه از دولت خواست تا از فرهنگیان به عنوان زعمای فرهنگ و تعلیم توجه بیشتر کند.
طاهری همچنین به توزیع سبد کالا اشاره کرد و افزود: می طلبید که در تخصیص سبد کالا که فی نفسه کار خوبی بود در کیفیت و کمیت و هم در روش توزیع آن با دقت و عدالت بیشتری عمل شود تا همه اقشار کم درآمد از جمله کارگران کشاورزان و زنان سرپرست خانوار و روستاها و بخش های کوچکتر نیز مورد توجه قرار می گرفتند.
وی همچنین گفت: به صندوق توسعه ملی به هدف بنیادین خود سرمایه گذاری و فراهم کردن تسهیلات برای بخش خصوصی که بار اصلی اشتغال را به دوش می کشد توجه و تعامل بین بنگاه های اقتصادی را بیش از پیش تسریع کند.
نماینده مردم اقلید از دولت خواست تا برای رفع مشکلات بخش خصوصی و اشتغال جوانان چاره ای اساسی بیندشد.
طاهری به فضای مجازی اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص فضای مجای که فرمودند من تعجب می کنم با توجه به اهمیت فضای مجازی نه در دولت قبلی و نه دولت فعلی اهمیت آن جدی گرفته نشده و اهتمام به این موضوع باید همطراز با نظام اسلامی باشد از دولت می خواهم که در ایجاد فضای مطلوب مجازی کشور و جلوگیری از اشاعه فرهنگ ضددینی و اخلاقی در فضای مجازی نهایت تلاش را به عمل آورد و در خصوص حفظ شأن مادی و معنوی فرهنگی و نیز ایجاد اشتغال جدیت به خرج دهد.
نماینده مردم اقلید در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.
سیام**1058**1535
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن