تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814668378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ مدرسه سازی در سطح کشور باید نهادینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرهنگ مدرسه سازی در سطح کشور باید نهادینه شود ماهنشان، زنجان- ایرنا- مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان گفت: فرهنگ مدرسه سازی باید توسط خیرین و آحاد جامعه در سطح کشور نهادینه شود.


علی اکبر فاضلی روز چهارشنبه در جمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ماهنشان افزود: : کمک به مدرسه سازی آثار و برکات ارزشمند . فراوانی در جامعه به ویژه آخرت دارد و این امر باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
وی، بر شناسایی و راهکارهای جذب خیرین مدرسه ساز و هم چنین درآمدزایی برای این منطقه تاکید کرد و آن را از ضروریات اجتناب ناپذیر خواند.
مدیر عامل خیرین مدرسه ساز استان زنجان گفت: تامین زمین مناسب برای ساخت مدرسه و پرداخت هزینه آن از بزرگ ترین کارهای خیرین مدرسه ساز است.
فاضلی، مدرسه سازی را یک حرکت مقدس خواند و اظهار کرد: همانا ساخت مدرسه کمتر از ساخت مسجد نیست.
فرماندار شهرستان ماهنشان نیز در ادامه گفت: کمک در امر ساخت مدرسه یک کار معنوی است و انجام دهنده آن از اجر و پاداش دنیوی و اخروی برخوردار است.
منصور محمد پور، بر لزوم شناسایی خیرین مدرسه ساز و حمایت آنها در مناطق محرومی هم چون ماهنشان تاکید کرد.
وی با بیان این که آموزش و پرورش در راس سایر ادارات قرار دارد، اظهار کرد: اهمیت و جایگاه این نهاد بر هیچ کس پوشیده نیست.
به گزارش ایرنا، در پایان این آیین، انتخابات هیات مدیره خیرین مدرسه ساز ماهنشان برگزار و آقایان منصور ملکی نژاد، اسداله هاشمی، ستار ملکی، رمضان عزیزی فرد و حسن نظری به عنوان اعضای اصلی و اسلام طالبی و فتاح الله کشاورز نیز به عنوان اعضای علی البدل اول و دوم این هیات مدیره انتخاب شدند.
2563/522
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن