تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816168812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراکتورسازی در صدر 500 شرکت بزرگ صنعتی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تراکتورسازی در صدر 500 شرکت بزرگ صنعتی کشور تبریز - ایرنا - مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اعلام کرد: این گروه در میان 500 شرکت بزرگ صنعتی کشور رتبه نخست صنایع را به خود اختصاص داده است.


ابوالفتح ابراهیمی روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: این رتبه مهم که برای نخستین بار در طول فعالیت کارخانه تراکتورسازی حاصل شد، به دلیل فعالیت های تولیدی و ارتقای کیفی محصولات از سوی سازمان مدیریتی صنعتی کشور ارزیابی و اعلام شده است.
وی گفت: این رتبه عملکرد مجموعه گروه صنعتی تراکتورسازی در زمینه های صنایع فلزی، ماشین سازی و تجهیزات است که در میان شرکت های بزرگی همچون خودروسازان عمده کشور می تواند برای مجموعه تراکتور سازی و صنعت آذربایجان بسیار حایز اهمیت باشد.
ابراهیمی موفقیت تراکتورسازی در میان 500 شرکت بزرگ صنعتی ایران را مدیون زحمات شبانه روزی کارگران و مدیران توانمند این گروه دانست و اظهار کرد: موفقیت های داخلی و خارجی این کارخانه در سایه حمایت های مسوولان استان و ملی از این صنعت بوده است.
وی گفت: در زمان حاضر شرکت تراکتورسازی تبریز به عنوان نگین صنعت ایران و آذربایجان در صحنه های داخلی و بین المللی درخشش خیره کننده ای دارد و مشتریان داخلی و خارجی محصولات ما در اقصی نقاط جهان و قاره های مختلف پراکنده هستند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر گروه صنعتی تراکتورسازی ایران 400 میلیارد ریال از قطعه سازان آذربایجان شرقی خرید کرده است، توسعه این گروه صنعتی را توسعه صنعت و اقتصاد استان ارزیابی کرد.
وی اظهار کرد: توجه به صادرات محصولات تولیدی در این شرکت یکی از اولویت های مهم و اصلی ماست تا بر اساس آن علاوه بر اشتغال زایی در داخل و فعال سازی قطعه سازی کشور، در زمینه ارزآوری نیز تراکتورسازی ایران نقش برجسته خود را به خوبی ایفا کند.
ابراهیمی از افزایش پنج درصدی تولیدات مجتمع تراکتورسازی ایران از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: در این مدت 17 هزار و 639 دستگاه انواع تراکتور تولید شده که از این تعداد سه هزار و 600 دستگاه به ارزش 47 میلیون دلار به کشورهای مختلف صادر شده است.
شرکت تراکتورسازی ایران در 5 مهرماه سال 1346 در منطقه صنعتی غرب تبریز تأسیس و در26 اردیبهشت ماه سال 1347 به ثبت رسید و سپس به سال 1348 خط تولید تراکتور با مونتاژ تراکتورهای یونیورسال رومانی با قدرت 65 اسب بخار را شروع و به بهره برداری کامل رسید.
در سال 1354 اولین تراکتورهای MF (مسی فرگوسن) در چهار نوع به بازار عرضه شد و از سال 1356 تراکتور MF 285 با هدف ساخت کامل و با استفاده از توانایی های بالقوه شرکت جایگزین تراکتور MF 185 شد.
گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در دهه 80 ایجاد و راه اندازی خط مونتاژ در خارج از کشور را در ونزوئلا و تاجیکستان شروع کرد و سپس این سیاست در کشورهایی همچون زیمبابوه، عراق و برخی دیگر از کشورها پیگیری شده و در دست راه اندازی است.
گروه صنعتی تراکتورسازی ایران شامل هشت شرکت اقماری مهندسی و تامین قطعات، خدمات پس از فروش، موتورسازان، ریخته گری، خدمات صنعتی، خودروسازان دیزلی و تراکتورسازی ارومیه و کردستان است.
7236/587/245
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن