تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806982686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکورددار سفر به ایران: افزایش تقاضای سفر به ایران همه را غافلگیرکرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رکورددار سفر به ایران: افزایش تقاضای سفر به ایران همه را غافلگیرکرده است برلین - ایرنا -مدیر یک موسسه ارائه خدمات مسافرتی در آلمان که با صدها سفر توریستی به ایران به عنوان رکورددار اینگونه سفرها شناخته می شود و هزاران نفر از هموطنان خود را نیز در شهرهای مختلف ایران راهنمایی کرده معتقد است افزایش تقاضا برای سفر به ایران از سال گذشته همه را غافلگیر کرده است.


ˈهارتموت نیمنˈدر گفت و گوی اختصاصی ایرنا،سفر به ایران و دیدن جذابیت های گوناگون این کشور را خاطره انگیز ترین سفرها در طول فعالیت حرفه ای خود به عنوان یک گردشگر حرفه ای و مدیر موسسه گردشگری خواند و افزود: نخستین بار در سال 58 و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که به این کشور سفر کردم وقتی که همه خارجی ها از آنجا خارج می شدند.
نیمن با بیان اینکه بعد از صدها سفر به ایران خاطرات بسیار زیبایی از فرهنگ بالا و میهمان نوازی مردم این کشور و همچنین بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی گردشگری در این کشور زیبای منطقه دارد،گفت: از سال گذشته و بویژه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در ایران و انتخاب آقای روحانی به عنوان رییس جمهوری به طور بی سابقه ای تقاضای سفر به این کشور از سوی گردشگران خارجی بویژه آلمانی ها افزایش یافته و این وضعیت برای همه غافلگیر کننده بوده است.
این گردشگر باسابقه آلمانی افزود: من و دیگر همکارانم دیگر جوابگوی تقاضای بیشمار از سوی هموطمنان خود برای همراهی آنان در سفر به ایران نیستیم و برنامه تورها تا دو سال دیگر تکمیل شده است ضمن اینکه در داخل ایران نیز با کمبود هتل و امکانات زیر ساختی برای اسکان متقاضیان روبه رو هستیم که مسوولان حوزه گردشگری در ایران باید فکری اساسی برای این مشکل بکنند.
وی همچنین در این زمینه به وضعیت خطوط هوایی ایران و پروازهای اروپایی شرکت های هواپیمایی این کشور اشاره کرد و گفت:متاسفانه خطوط هوایی ترکیه از مشکلات ایجاد شده برای صنعت هوایی ایران که ناشی از تحریم ها بوده،بیشترین استفاده را برده و درصد بالایی از پروازهای اروپایی به ایران را در اختیار گرفته و باید گفت یکی از برندگان اصلی این وضعیت بوده است.
نیمن افزود: البته به نظر من هواپیمایی ایران (ایران ایر) در چارچوب امکاناتی که در اختیار دارد به بهترین نحو وظیفه خود را انجام می دهد اما آنها با کمبود هواپیما مواجه هستند که این نیز ناشی از تحریم های غرب علیه این کشور بوده است و به نظرم با شرایط ایجاد شده و حل و فصل موضوع هسته ای و لغو تحریم ها می توانیم شاهد بهبود اوضاع در آینده باشیم.
این مدیربخش خصوصی گردشگری یادآور شد،به عنوان نمونه شرکت هواپیمایی ترکیش ایر اخیرا برای افتتاح خط هوایی مستقیم پرواز به اصفهان و با هدف جذب گردشگران اروپایی،مدیران 30 موسسه گردشگری المانی را با هزینه خود برای پرواز افتتاحیه این خط هوایی دعوت کرده بود.
نیمن بالا بودن هزینه های سفر به ایران را یکی از مشکلات پیش روی گردشگران اروپایی و بویژه آلمانی ها به این کشور عنوان کرد و گفت: البته در سال های اخیر به خاطر سقوط ارزش ریال در برابر دلار که بدنبال تحریم های بانکی غرب علیه این کشور شاهد آن بودیم،هزینه های سفر به ایران برای گردشگران خارجی تا اندازه ای کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه جذب توده ای گردشگر برای ایران هزینه های بسیار بالایی دارد،گفت:گردشگران متقاضی سفر به ایران بیشتر علاقمند به جذابیت های تاریخی و طبیعی این کشور و میهمان نوازی بی سابقه و فرهنگ بالای مردم آن هستند و به همین خاطر زیاد بدنبال اقامت در هتل های با استاندارد خیلی بالا نیستند و بیشتر دوست دارند در بین مردم زندگی کرده و با آداب و رسوم و سنت های مردمی آشنا شوند.
به گفته این مدیر باسابقه گردشگری،در برخی از شهرهای ایران از جمله اصفهان و شیراز وضعیت هتل نسبت به گذشته بهبود یافته اما مشکل اصلی این است که هرچند این مراکز اقامتی در طول سال مشتری ندارند و تنها در برخی فصل های خاص ظرفیت آنها تکمیل می شود اما قیمت آنها در طول سال ثابت است.
نیمن افزود: این درحالی است که در بسیاری از کشورها همیشه قیمت هتل ها در فصل های کم گردشگر سال بسیار پایین تر از ایام پرطرفدار است که این شرایط می تواند گردشگران را در دیگر ایام سال نیز برای مسافرت به این کشورها ترغیب کند.
وی در ادامه این گفت و گو،توسعه اقامتگاه های سنتی در شهرهای کوچک و روستاها همچون خور و بیابانک که خود شاهد آن بوده را از تحولات جالب در صنعت گردشگری ایران عنوان کرد که در بین گردشگران خارجی بویژه اروپایی ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
این گردشکر باسابقه آلمانی همچنین تقویت و راه اندازی تورهای عشایری،بیابانگردی و اکوتوریسم را از دیگر ویژگی های ایران برای گردشگران اروپایی عنوان کرد که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.
نیمن با بیان اینکه سالی سه بار گردشگران آلمانی را برای دیدن از ایران همراهی می کند، اظهار داشت: تورهایی که موسسه من به ایران اعزام می کند،نسبت به گذشته چهار برابر شده است و به نظرم تقاضا برای سفر به ایران از این هم که هست بیشتر خواهد شد زیرا این کشور در دریای ناآرام منطقه خاورمیانه،ساحلی آرام است که امنیت کامل در آن حکمفرماست و این مسئله برای گردشگران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
رکورددار آلمانی سفرهای توریستی به ایران در پایان سخنان خود از اینکه با افزایش بی سابقه گردشگران خارجی به خاطر ناکافی بودن امکانات و زیر ساخت های گردشگری این موضوع نتیجه معکوس داشته باشد،ابراز نگرانی کرد.
اروپام** 2051** 1701/1547
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن