تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش وب‌سایت آمریکایی از افتتاح اولین هتل بیمارستان ایران: علاقه آمریکایی‌ها برای سفر به ایران افزایش یافته/ صنعت توریسم ایران تحت‌الشعاع مذاکرات هسته‌ای +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گزارش وب‌سایت آمریکایی از افتتاح اولین هتل بیمارستان ایران: علاقه آمریکایی‌ها برای سفر به ایران افزایش یافته/ صنعت توریسم ایران تحت‌الشعاع مذاکرات هسته‌ای +عکس

گزارش وب‌سایت آمریکایی از افتتاح اولین هتل بیمارستان ایران: علاقه آمریکایی‌ها برای سفر به ایران افزایش یافته/ صنعت توریسم ایران تحت‌الشعاع مذاکرات هسته‌ای +عکس
با وجود آنکه رابطه ایران و آمریکا تحت الشعاع برنامه هسته‌ای ایران است اما طی ماه‌های اخیر علاقه زیادی در شهروندان آمریکایی برای دانستن درباره ایران به وجود آمده است.
به گزارش نامه نیوز، وب سایت هتل چاتر در گزارشی به تاسیس هتل - بیمارستان گاندی در ایران پرداخته و می‌نویسد: قابل باور کردن باشد یا نه اما پس از آنکه در پاییز گذشته اعلام شد که ایران به دنبال تسهیل اعطای روادید به خارجیان برای سفر به این کشور است، تلاش برای ساخت صنعت توریسم و هتل در ایران بسیار سخت است.

نام آمریکا در میان لیست اسامی کشورهایی که شهروندان آن قادر به دریافت ویزا به محض ورود به ایران هستند، وجود ندارد با این حال، روزنامه لس‌آنجلس تایمز دسامبر گذشته با انتشار گزارشی اعلام کرد که اپراتورهای تورهای گردشگری در ماه‌های اخیر با سیل پاسخگویی به سوالاتی درباره ایران مواجه شدند.

نکته‌ای که در این موضوع قابل توجه است این است که علاقه آمریکایی‌ها برای سفر به ایران و دانستن درباره این کشور افزایش یافته است.

با وجود تفاوت‌های سیاسی، ایران کشوری غنی در فرهنگ و فرصت‌هایی برای سفرهای ماجراجویانه است که در سال 2012 بیش از 4 میلیون نفر توریست را به خود جذب کرده است. اکنون به دلیل در جریان بودن بحث موضوع هسته‌ای ایران و احساس منفی که بسیاری از خارجیان نسبت به ایران دارند، گسترش صنعت توریسم در ایران منوط به انتظار برای دیدن مجموعه رویکردهایی است که در این زمینه صورت می‌گیرد، رویکردهایی که به آرامی ارتقاء پیدا می‌کنند و به موازات پیشرفت‌هایی که در زمینه سیاسی صورت می‌گیرد به دست می‌آیند.

ایران اما در انتظار غرب نمانده است، ایران تلاش می‌کند که گسترش صنعت توریسم خود را با گسترش سلامت توریسم با تاسیس یک هتل/بیمارستان آغاز کند.

این هتل/بیمارستان با نام «بیمارستان هتلِ گاندی» دارای 17 طبقه بیمارستان ، 21 طبقه هتل و 17 اتاق عمل است. هتل بیمارستان گاندی سرویس‌های پیشرفته‌ای را در بخش مشترک هتل و بیمارستان در خاورمیانه ارائه می‌دهد.

دکتر محمدحسن بنی اسد، رئیس کل این بیمارستان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان ایرانی پرس.تی.وی، در این باره گفت: ما می‌خواهیم از لحاظ روحی دردها را تغییر دهیم و به بیماران خود کمک کنیم تا با دریافت سرویس‌هایی که در بیمارستان‌های عادی در اختیار آنها قرار نمی‌گیرد زودتر بهبود یابند.

ما مطمئنا انتظار نداریم که شما برای انجام کلونسکپی و یا برای گرفتن یک اتاق به عنوان خانه‌ای برای دیدن تهران به این هتل/بیمارستان بروید اما شما باید ایران را طی سال‌های آینده زیر نظر بگیرید.




گاندی



گاندی



گاندی



گاندی



گاندی



گاندی



گاندی



گاندی




1392/12/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 472]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن