تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804028542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه از صدا و سیما


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبار کوتاه از صدا و سیما تهران-ایرنا-شبکه چهار سیما برای نوروز 93 فیلمهای کوتاهی با مضمون محیط زیست و ارتباط انسان با طبیعت را تولید می کند.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی صدا و سیما، مجموعه برنامه های«فیلم و محیط زیست»که برای مخاطبان عام و خاص شبکه فرهیختگان تولید می شود، رابطه بشر با محیط زیست را تصویر می کند و سعی دارد، با توجه به سهیم بودن انسانها در ایجاد بحران محیط زیست، قدرت آفرینش را در خلق زیبائیها به رخ بکشد، تا ارتباط انسان با طبیعت را بیش از پیش نماید.
گفتنی است علیرضا حسینی مجموعه پانزده قسمتی«فیلم و محیط زیست»که برگرفته از فیلم های منتخب سینمای جهان مثل: رودخانه وحشی، ادیسه فضایی، استاکر و... است را در قالب موسیقی تصویر تهیه و کارگردانی می کند و از موسیقی بهارانه و دل نوشته هایی شاعرانه با موضوع طبیعت بهره مند می شود تا هر روز به صورت متناوب از شبکه چهار سیما تماشایی باشد.

**فیلـم های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته شبکه های سیما
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن « نبرد با چاقو »، « آخرین روز سال »، « پاندای کونگ فوکار 1 و 2» ،« جایزه » ،« رنگین کمان ،« گیلاس ، « از شنبه تا پنجشنبه »، « خطر زندگی »، « آخرین مجرد » ، « اولین تکیه گاه » ،« جستجوی سراسری » ،« دور از او »، « اعماق آبی »، « تارزن و تارزان » ، « ربوده شده » ، « یکی بود یکی نبود » ،« مهر مادری » ، « تلواسه »، « وقت خوب بودن » ، « آخرین نگاه »، « توریست » ، « نیکو گوزن پرنده » و « خرس قطبی کوچک » پنج شنبه ، جمعه 22 و 23 اسفند ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

** تحلیل خطبه های حضرت زهرا (س) در رادیو صدای آشنا
ˈرد پای دریاˈ و ˈخاتون نورˈ کاری از گروه دین و اندیشه رادیو صدای آشنا در روز شهادت بانو حضرت فاطمه (س) از این شبکه پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، ˈرد پای دریاˈ به بحث درباره سیره و زندگی بانو حضرت فاطمه (س) می پردازد.
دکتر داکانی استاد دانشگاه رشته تاریخ ادیان و عرفان، کارشناس این ویژه برنامه است.
و آسیه گرجی و محمد قریب پناه گویندگان و بازیگران، در این ویژه برنامه همراه مخاطبان هستند.

**مروری بر آخرین تحولات ایران و جهان هفته ای که گذشت با گزارش هفتگی
گزارش هفتگی این هفته با بررسی 5 رویداد مهم ایران و جهان جمعه ساعت 13:15 از شبکه یک پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه یک سیما، در برنامه این هفته دراولین بخش به فرمایشات مقام معظم رهبری که در دیدار روز چهارشنبه ایشان با مسئولین دستگاه ها و نهاد های کشور که با محوریت اقتصاد مقاومتی انجام شد، اشاره می شود.
بررسی سفر کاترین اشتون به ایران و دیدار وی با برخی از سران فتنه ، تحولات اوکراین و ادامه رویارویی غرب با روسیه و تهدیدات لفظی غرب و محکم تر شدن جای پای مسکو در کریمه ازدیگر بخش های گزارش هفتگی است.
در ادامه گزارش هفتگی این هفته همچنین مروری می شود بر نشست اخیر اتحادیه عرب با موضوع بررسی تحولات سوریه، و اختلافات عربستان و قطر، و تحولات مصر . گفتنی است این برنامه کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که هرجمعه با تهیه کنندگی مهدی ترابیان از شبکه یک سیما پخش می شود.

**سه بازیگر و یک خواننده چهار مهمان هفت سین امروز شبکه یک
الهام حاتمی از تهیه کنندگان برنامه هفت سین گفت: در برنامه امروز 2 بازیگر خانم و یک بازیگر مرد و یک خواننده حضور دارند و درباره عید نوروز صحبت می کنند. حاتمی افزود: مریم سرمدی ، سمیرا حسینی، حامد وحید از بازیگران سینما و تلویزیون و یک خواننده در برنامه امروز که ساعت 15:45 پخش می شود حضور دارند.
گفتنی است برنامه هفت سین کاری از گروه پخش شبکه یک سیماست که هر روز ساعت 15:50 ویژه استقبال از ایام نوروز و با محوریت بیان آداب و رسوم عید پخش می شود.

**دعای ندبه
همزمان با آخرین جمع سال 92 گلزار شهدای بهشت زهرا (سلام ا... ) تهران میزبان ندبه خوانان مهدوی است.
مراسم دعای ندبه این هفته ساعت 6 صبح در کنار مزار شهدای بهشت زهرا و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی قمی آغاز می شود و مداح اهل بیت حاج عباس حیدرزاده قرائت دعای پرفیض ندبه را برعهده دارد. همچنین برنامه قرارجمعه نیز ساعت 8:20 بطور زنده با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی توکلیان با موضوع طرح مقدمات تبیین دولت حق از این شبکه پخش می شود.

**مروری بر آثار بازیگران ایران و جهان در ایام نوروز
شبکه نمایش مروری بر آثار بازیگران ایران و جهان خواهد داشت؛ در بخش آثار بازیگران ایرانی فیلم های ماندگاری با بازی مریلا زارعی پخش می شود؛ همچنین آثار رابرت دنیرو به عنوان بازیگر خارجی برای این باکس آماده پخش است.
به گزارش روابط عمومی سیما ، مدیر تامین برنامه شبکه نمایش سیما با اعلام این خبر افزود: هر شب ساعت 21 علاقمندان فیلم های سینمایی می توانند مروری بر آثار این دو بازیگر ایرانی و خارجی را از آنتن شبکه نمایش ملاحظه کنند.
محمد حسام پور از آماده سازی مجموعه ای از کمدی های کلاسیک دنیا برای ایام نوروز نیز خبر داد و گفت: هر روز ساعت 11 صبح مجموعه ای کمدی تقدیم علاقمندان می شود.گفتنی است آثاری از کمدین های محبوب دنیا مانند لویی دوفونس، نورمن ویزدوم، لورل و هاردی، پیتر سلرز و دیدی در این باکس پخش می شود.

**بررسی ˈسفر کاترین اشتون به ایرانˈ در شبکه سحر
برنامه این هفته ˈطنینˈ در شبکه سحر به بررسی سفر اخیر کاترین اشتون به ایران می پردازد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، این برنامه به تهیه کنندگی ارسلان خندانی بهبهانی پنجشنبه ها از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شود.
خندانی به محورهای مورد بحث در این برنامه اشاره کرد و گفت: ˈاهمیت سفر اشتون در شرایط کنونیˈ، ˈنتیجه مذاکرات و تاثیر آن بر روند پرونده هسته ایˈ و ˈبازتاب این سفر در رسانه ها و تاثیر آن بر دولت های خارجیˈ از جمله مباحثی است که در برنامه این هفته ˈطنینˈ مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار می گیرد.
وی افزود: اردشیر پشنگ محقق مسایل سیاسی با حضور در استودیوی برنامه و یکی از نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی نیز از طریق ارتباط زنده تصویری در این گفت و گو شرکت می کنند.
عبداله عابدی مجری و فریبا عبدالملکی گوینده متن برنامه ˈطنینˈ هستند. از دیگر عوامل تهیه این برنامه پرند پاکروان (مترجم همزمان)، علی اکبر اسماعیل زاده و مریم محمدی (دستیار تهیه) و عباس نوریان (کارشناس محتوایی) را می توان نام برد.
ˈطنینˈ پنجشنبه 22 اسفند ماه ساعت 21:00 به وقت تهران به صورت زنده از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شود.

**هفت سین شبکه یک بر بام ایران؛ دماوند
فرامرز روشنی تهیه کننده برنامه هفت سین گفت: هفت سین 93 بر قله دماوند گسترده می شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه یک، فرامرز روشنی تهیه کننده برنامه هفت سین که گفت: با همت کوهنوردان کشورمان سفره هفت سین 93 را برفرار قله دماوند بام ایران پهن کرده ایم تا نماد اقتدار ایرانی باشد.
روشنی با بیان اینکه برنامه هفت سین هر سال به یکی از نقاط استراتژیک کشور سفر می کند و سفره هفت سین را که یکی از نمادهای فرهنگ ایرانی است، در آن مکان پهن می کند گفت: امسال قله دماوند را بعنوان بلند ترین نقطه ایران برای پهن کردن سفر هفت سین انتخاب کرده ایم تا نشان اقتدار ایران باشد.
تهیه کننده برنامه هفت سین با بیان اینکه پخش برنامه هفت سین از روز شنبه آغاز و تا بامداد 29 اسفند ادامه دارد گفت: در این برنامه که هر روز حدود ساعت 15:45 از شبکه یک پخش می شود، نگاهی ملی به همه نقاط و اقوام کشور داریم و هر بار گزارش هایی از نقاط مختلف کشور پخش می کنیم .
وی افزود: پخش تصاویری از سفره هفت سین قومیت های مختلف ایران، گزارش های مردمی، سفر به نقاط صفر مرزی، گفت و گو با خوانندگان در برج میلاد و همینطور کلیپ از شهرستان ها ، کلیت پای داخل با خوانده ها در برج میلاد و پخش کلیپ های طنز از دیگر برنامه هفت سین است که پخش آن تا 29 اسفند از شبک یک ادامه دارد.
گفتنی است برنامه هفت سین کاری از گروه پخش که تهیه کنندگان آن عبارتند از: فرامرز روشنی، الهام حاتمی، مجید بهرامی، مجید خواجه نژاد و مقداد مومن نژاد
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن