تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820525835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران و کارکنان باید از منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید تبعیت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار خاش: مدیران و کارکنان باید از منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید تبعیت کنند خاش، زاهدان- ایرنا- فرماندار شهرستان خاش تاکید کرد: مجموعه عوامل ستادی فرمانداری، مدیران، مسوولان و کارکنان ادارات این شهرستان باید از منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید تبعیت کنند.


به گزارش ایرنا، محمداکبر چاکرزهی روز چهارشنبه در نشست صمیمانه با فرماندار سابق، معاونان فرماندار، بخشداران و کارشناسان فرمانداری خاش افزود: فرمانداری در جایگاه فرابخشی و نظارتی قرار دارد از این رو کارکنانش نیز باید از ویژگی های یک جامعه نظارتی برخوردار باشند تا بتوانند اثربخشی سیستم را ارتقا دهند.
وی اظهار داشت: اخلاق مداری، صداقت، سلامت، رازداری، امانت داری و تکریم ارباب رجوع باید مبنای رفتار مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی و نظارتی باشد.
فرماندار خاش لزوم اطلاع کارمندان از رویدادهای منطقه و رصد کامل امور را بسیار ضروری و نقش هر کدام از کارمندان این مجموعه را بسیار کلیدی دانست و اظهار داشت: مردم برای دریافت خدمت به ادارات و بخشهای کارشناسی فرمانداری مراجعه می کنند به همین سبب ضروری است در مجموعه شهرستان نیازهای بحق آنان برآورده شود تا مجبور به پیگیری خواسته هایشان از طریق استان نشوند.
وی تصریح کرد: آشنایی با فرهنگ سازمانی، رعایت قوانین و مقررات اداری و همکاری و تعامل بین واحدها به موفقیت کارکنان کمک می کند.
وی با تشریح جایگاه ممتاز شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: باید از تمام توان و استعدادهای خود برای رشد و توسعه شهرستان استفاده کنیم.
چاکرزهی ادامه داد: موفقیت یا عدم موفقیت یک مجموعه با مدیر آن ارزیابی می شود اما واقعیت این است که تلاش و موفقیت مرهون عواملی چون مدیریت، کارکنان و منابع است.
علیرضا شهرکی فرماندار سابق شهرستان خاش نیز از تلاشها و فعالیتهای موثر کارشناسان و کارکنان مجموعه فرمانداری و هماهنگی و همکاری سایر دستگاههای اجرایی شهرستان خاش تقدیر کرد و گفت: مدیران و مسوولان به عنوان سربازان نظام جمهوری اسلامی در هر سنگری که باشند هدفشان خدمت به مردم و نظام اسلامی است و به آن افتخار می کنند. ک/2
7312 / 653
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن