تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815261964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همشهری در یک نگاه تهران - ایرنا - «اقتصاد مقاومتی همت جهادی می خواهد» و « تبیین ویژگی های اقتصاد مقاومتی» موضوع های مهمی که در صفحه نخست روزنامه همشهری روز چهارشنبه دیده می شود.


روزنامه همشهری تیتر یک را به موضوع اقتصاد مقاومتی همت جهادی می خواهد، اختصاص داد و عنوان کرد: رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی برای دستیابی به استقلال اقتصادی در شرایطی مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد که طی سال های گذشته اقتصاد ملی نه تنها متناسب با ظرفیت ها تقویت نشده که آسیب هایی نیز بر آن وارد آمده است. تاکید بر نقش مدیریت جهادی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نشان از اهمیت تسریع در پیشبرد امور برای تحقق حماسه اقتصادی دارد.
این روزنامه به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر تبیین ویژگی های اقتصاد مقاومتی پرداخت و نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح دیروز در جمع صدها نفر از مسوولان دستگاه های مختلف، فعالان اقتصادی و مدیران مراکز علمی، رسانه ای، نظارتی، با تبیین مولفه های سیاست ها و الزامات و انتظاراتی که در این زمینه از مسوولین وجود دارد تاکید کردند: عزم جدی مسوولان، تبدیل سیاست ها به برنامه های زمانبندی شده اجرایی، نظارت دقیق، رفع موانع حضور فعالان و مردم در عرصه اقتصادی و گفتمان سازی، این امکان را فراهم می کند که ثمرات شیرین و ملموس این الگوی بومی و علمی، در مدت مناسب در زندگی مردم جلوه گر شود.
روزنامه همشهری عنوان آخرین نظرات اعضای شورای شهر درباره بودجه سال 93 پایتخت را انعکاس داد. دیروز شورای اسلامی شهر تهران با نطق پیش از دستور 2 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران آغاز شد. احمد مسجدجامعی، رییس شورای اسلامی شهر تهران معتقد بود: بودجه سال 93شهرداری تهران بعد از تصویب در صحن براساس اعتمادی که به رییس کمیسیون برنامه وبودجه وجود دارد در اختیار این کمیسیون قرارگرفت تا به فرمانداری ارسال شود اما از نظر آقای حافظی آنچه ما به فرمانداری ارسال کرده ایم با آنچه در صحن شورا تصویب شده است، تفاوت دارد که اگر چنین باشد، هم یک اقدام غیراخلاقی و هم تصرف در اسناد است.
این روزنامه موضوع مشق عید آمد پیک شادی رفت را بازتاب داد و افزود: مشق عید، مهمان ناخوانده دانش آموزان در تعطیلات نوروز 93 است. به گفته علیرضا کمره ای مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، تکالیف شب عید جایگزین پیک شادی یا پیک نوروزی متمرکز در تهران می شود.
این روزنامه به عنوان 2 ایرانی در میان مسافران هواپیمای گمشده پرداخت و افزود: با ادعای پلیس مالزی مبنی بر اینکه 2 مسافر هواپیمای گمشده که پاسپورت سرقتی در اختیار داشتند احتمالا قصد مهاجرت به اروپا را داشته اند، فرضیه عملیات تروریستی برای منهدم کردن هواپیما کمرنگ شده. رییس پلیس مالزی دیروز مدعی شد یکی از مسافرانی که با گذرنامه جعلی سوار هواپیمای مسافربری شده بود یک جوان ایرانی 19 ساله به نام پوریا بوده که قصد داشته به آلمان مهاجرت کند. او ادامه داد که جوان هیچ ارتباطی با سازمان های تروریستی نداشته و به نظر می رسد قصد مهاجرت و زندگی در آلمان را داشته است.
**9128**9131
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن