تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819427650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس جمهوری آذربایجان امکان تکرار حوادث اوکراین را در این جمهوری ردکرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس جمهوری آذربایجان امکان تکرار حوادث اوکراین را در این جمهوری ردکرد باکو- ایرنا- ˈآیدین میرزازادهˈ نماینده مجلس ملی جمهوری آذربایجان و عضو شورای سیاسی حزب ˈینی آذربایجانˈ گفت :امکان تکرار حوادث گرجستان و اوکراین در جمهوری آذربایجان وجودندارد.


وی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری ˈسلام نیوزˈ پیرامون تحولات اخیر و فشارهای روسیه به دو کشور گرجستان و اوکراین این مطلب را بیان کرد.
وی گفت: هر دو کشور گرجستان و اوکراین از سال 1991 با روسیه مشکلات اساسی دارند و مسایل سیاسی داخلی آنها نیز زمینه بروز اتفاقات اخیر را تسهیل کرده است.
این عضو حزب حاکم جمهوری آذربایجان با اشاره به اینکه هیچگونه اختلاف نظری بین جمهوری آذربایجان و روسیه وجود ندارد، افزود: روسیه و جمهوری آذربایجان و همچنین جوامع آذری و روس هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند و به همین خاطر امکان تکرار حوادث گرجستان و اوکراین در این جمهوری وجود ندارد.
با وقوع تحولات در اوکراین، تحلیل های مختلفی از سوی محافل رسانه ای و سیاسی جمهوری آذربایجان مبنی بر احتمال وقوع حوادث مشابه در این کشور مطرح شده است.
خاورم*1206*1446











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن