تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814754874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشتي شهروندان با هواي پاك در اجراي طرح هر خبرنگار يك نهال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۹:۳ب.ظ)
معاون مطبوعاتي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم عنوان كرد آشتي شهروندان با هواي پاك در اجراي طرح هر خبرنگار يك نهال معاون مطبوعاتي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم گفت: اجراي طرح هر خبرنگار يك نهال، شهروندان را با هواي پاك آشتي داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي توكليان با شركت در طرح هر خبرنگار يك نهال اظهار كرد: اجراي اين طرح در استان قم كاري بسيار شايسته است.
وي با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب همواره بر درختكاري توصيه دارند و خودشان نيز به انجام چنين امري اهتمام دارند تصريح كرد: اين اقدام، كاري شايسته است كه شرايط را براي آشتي مردم با محيط زيست فراهم مي‌كند.
معاون مطبوعاتي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فم ادامه داد: شهرداري با اين اقدام براي ترويج فرهنگ هواي پاك شهري گام ارزنده اي برداشت و در آينده نيز از آن استقبال خواهد شد.
وي انجام چنين اقدامي توسط قشر فرهيخته و آگاه جامعه را بسيار مفيد دانست و گفت: با توجه به اينكه خبرنگاران چشمان هميشه بيدار شهر هستند بايد در همه اقدامات فرهنگي جامعه مشاركت كنند.
توكليان خاطرنشان كرد: اهميت اجراي اين طرح، حضور خبرنگاران است كه نشان مي‌دهد خبرنگاران در تمام فعاليت‌هاي جامعه پيشتاز هستند و در كنار ثبت رويدادهاي گوناگون جامعه مي‌توانند در اقدامات فرهنگي نيز شريك باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن