تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820127309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش کارمزد ٤ فرآورده نفتی در شورای اقتصاد تصویب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزایش کارمزد ٤ فرآورده نفتی در شورای اقتصاد تصویب شد تهران - ایرنا - کارمزد چهار فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید و گاز مایع(ال پی جی) با پیگیریهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و تصویب در شورای اقتصاد افزایش یافت.


به گزارش ایرنا به نقل از شانا، محمدرضا مظلومی مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان این که، بر اساس مجوز شورای اقتصاد، کارمزد بنزین در جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی کلانشهر تهران افزایش یافته است، افزود: این کارمزد با احتساب ١٠٠ ریال کارمزد ویژه برای آن، ٣٥٠ ریال به ازای فروش هر لیتر بنزین تعیین شده است.
وی تصریح کرد: در دیگر کلانشهرهای کشور نیز کارمزد بنزین با احتساب ٤٠ ریال کارمزد ویژه، ٢٩٠ ریال به ازای فروش هر لیتر بنزین در نظر گرفته شده است.
به گفته وی، کارمزد در دیگر جایگاههای عرضه فرآورده نیز به ازای هر لیتر فروش بنزین ٢٥٠ ریال است.
تا پیش از مصوبه شورای اقتصاد کارمزد فروش بنزین به ازای هر لیتر آن ٢٠٠ ریال محاسبه می شد.
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان این که برای جلوگیری از هرگونه مشکل برای جایگاه داران، در ماههای اخیر ٢٠ درصد از کارمزد جایگاههای عرضه سوخت به صورت علی الحساب به آنها پرداخت شده است، تصریح کرد: کارمزد قطعی(بر اساس نرخ های جدید) از ابتدای سال ١٣٩٢ محاسبه و پرداخت می شود.
وی درباره کارمزد تعیین شده برای نفت گاز، نفت سفید و گاز مایع نیز گفت: کارمزد نفت سفید و نفت گاز با ١٥ ریال افزایش نسبت به سال قبل(٦٠ ریال) به ٧٥ ریال و کارمزد گاز مایع نیز با ١٠٠ ریال افزایش ٣٠٠ ریال تعیین شده است.
اقتصام**2022**1594
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن