تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819603723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشخیص بموقع وجراحی مناسب، امیدبه زندگی سرطانی ها را تا 15سال افزایش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تشخیص بموقع وجراحی مناسب، امیدبه زندگی سرطانی ها را تا 15سال افزایش می دهد شهرکرد - ایرنا - استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: اگر ابتلای به سرطان بموقع تشخیص داده و جراحی آن بخوبی و دقیق انجام شود،امید به زندگی این بیماران بین 10تا15 سال افزایش می یابد .


به گزارش ایرنا، ˈمهرداد کریمیˈ روزدوشنبه در همایش سرطان در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهارداشت: برخلاف تصور عموم ابتلا به سرطان برابر با مرگ نیست و درصورت پیگیری بیمار، هماهنگی تیم پزشکی در درمان و اطلاع رسانی درست ومطلوب پزشکان درزمینه های درمانی می توان ازگسترش بیماری جلوگیری کرد .
وی افزود: مراحل درمان بیماران سرطانی در استان گاه به دلیل ناآگاهی از مراحل درمان و اقدامات نامناسب برخی پزشکان در جراحی بیماران به بیراهه کشیده می شود و تشخیص میزان انتشار بیماری در بدن بیمار را دشوار می کند .
کریمی تصریح کرد: گاهی با بی توجهی برخی پزشکان، سرطان بیماران، حاد شده و آنان را ناگزیر به شیمی درمانی و درمان های مشکل تر می کند و برخی بیماران به دلیل هزینه بالای داروهای شیمی درمانی از درمان منصرف می شوند .
وی افزود: براین اساس تشکیل تیم پزشکی برای درمان سرطان در استان برای تشخیص بموقع، درمان مناسب و سر و سامان بخشیدن به وضعیت درمان بیماران سرطانی ضروری است .
8125/558/
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن