تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش آشنای غریب در ایام فاطمیه به صحنه می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایش آشنای غریب در ایام فاطمیه به صحنه می رود تهران - ایرنا - کارگردان نمایش آشنای غریب از اجرای عمومی این اثر با محور شخصیت شهید برونسی و توسل و توکل او به حضرت فاطمه زهرا(س) در ایام فاطمیه خبر داد.


علی شادکام روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار تئاتر ایرنا گفت: تولید و اجرای نمایش آشنای غریب به بهانه ایام فاطمیه یکی از مهمترین دلایلی بود که بتوانیم به واسطه این ایام به بازتاب ارتباط عمیق و معنوی شهید سیدعبدالحسن برونسی فرمانده تیپ جواد الائمه(ع) با این بانوی بزرگوار تاریخ اسلام بپردازیم.
وی ادامه داد: تولید آثار مناسبتی طی سالیان اخیر با یک نگاه ثابت و کلیشه ای همراه شده است؛ اما ما با محوریت قرار دادن بازتاب زندگی یک چهره حقیقی، ملی و ایرانی و ارتباط او با ائمه اطهار به ویژه حضرت فاطمه معصومه(س) سعی کردیم علاوه بر ایجاد نگاهی جدید در تولید آثار مذهبی ذائقه مخاطبان مان را نیز درمواجه با این آثار تغییر دهیم.
شادکام به حضور اتابک نادری در نقش شهید برونسی در این اثر نمایشی اشاره کرد و گفت: محور اصلی این نمایش بر پایه حرکت و گفتار بازیگران اثر است اما برای تنوع بخشی و خلق صحنه های ویژه مرتبط با این اثر نمایشی از جلوه های موسیقایی، حرکات فرم و نماهای تصویری نیز بهره برده ایم.
وی با بیان آنکه زمان روایت این اثر نمایشی مقطعی 15 دقیقه ای زندگی شهید برونسی و انتخاب و تصمیم گیری وی در یکی از لحظات حضورش در جبهه های حق علیه باطل است گفت: به واسطه اتفاق ها و حوادثی که در این 15 دقیقه برای شهید برونسی پیش می آید این زمان دچار کشش می شود و ما در این میان به روایت داستان اثر خود برای مخاطب می پردازیم.
کارگردان نمایش آشنای غریب با بیان آنکه در حال مذاکره با دو سالن باغ موزه دفاع مقدس و فرهنگسرای ارسباران برای اجرای این اثر نمایشی هستیم و به زودی خبر قطعی تالار نمایش دهنده را اطلاع رسانی خواهیم کرد گفت: علاوه بر جواد تمدنی به عنوان مشاور مذهبی، وحید راد، یاشار نادری، سعید کاظمی، محمد کرمی و گروهی از هنرمندان حرکات نمایشی بازیگران نمایش آشنای غریب را تشکیل می دهند.
نمایش آشنای غریب از 14 تا 24 فرودین به مناسبت ایام فاطمیه روی صحنه می رود.
فراهنگ(4)**9266**1588
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن