تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» در اهواز به روی صحنه می رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان از ابتدای نیمه دوم اسفند/
نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» در اهواز به روی صحنه می رود
اهواز - خبرگزاری مهر: مدیر گروه تئاتر آئین مردم گفت: نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» از تاریخ 15 اسفند تا 27 همین ماه در تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.



مصطفی بوعذار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» از روز 15 اسفند تا روز 27 اسفند در محل تالار آفتاب اهواز واقع در اتوبان لشکر در دو سانس صبح و ظهر ویژه مدارس و مهدکودکها و دو سانس 18:30 و 19:30 عصر ویژه عموم خانواده های اهوازی پذیرای عموم علاقه مندان است.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده این نمایش با تخفیف 40 درصد برای سازمانها، نهادها و ارگانهای دولتی درنظر گرفته شده است و مکاتبات لازم در این خصوص صورت گرفته است که در این راستا روابط عمومی های ادارات و سازمانها می توانند با تهیه بلیط ویژه  خانواده خای پرسنل خود را به تماشای این نمایش شاد و دیدنی دعوت کنند.

بوعذار عنوان کرد: نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» کاری شاد، موزیکال و مهیج از گروه تئاتر آیین مردم است که با موضوع اتحاد و همدلی و با هدف ارائه مفاهیم آموزشی و تربیتی  وبا بهره گیری از وجود هنرمندان با تجربه و توانا در عرصه تئاتر استان تولید شده است.

مدیر گروه تئاتر آئین مردم گفت: علاقه مندان می توانند برای تهیه و رزرو بلیط این نمایش و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان، مکان و روند اجرای آن با شماره همراه 09376005514 تماس بگیرند.

این نمایش در حالی قرار است از روز اول اسفندماه اجرا شود که خبرگزاری مهر به عنوان حامی خبری از این نمایش حمایت می کند.
 


۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن