تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804719007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینگونه یک مدیر خوب باشید!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اینگونه یک مدیر خوب باشید!
در هر سازمان بزرگی یک سری از سلسله عوامل مدیریتی وجود دارد که باعث می شود روند کاری به درستی پیش برود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرپو، یک مدیر خوب باید علاوه بر یکپارچه کردن محیط کاری به مسائل کوچک هم توجه کند تا تاثیرگذاری بیشتری بر روند کاری داشته باشد. یک مدیر خوب باید درجه اول آرامش کاری داشته باشد این یکی از عوامل بسیار مهم است. مدیر باید بتواند انتظارات کارمندانش را به خوبی درک کند با وجود اینها یکسری نکاتی وجود دارد که باعث میشود بتوانید از پس مسئولیت های کاری تان بر بیایید. به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر عوامل زیر به شما کمک خواهند کرد.


1-به کارمندانتان انگیزه بدهید. چرا کارمندان تان برای شما کار میکنند؟ چه چیزی باعث میشود یک کارمند جذب سازمانی بشود؟ چه چیز باعث میشود کارمند از یک سازمانی برود؟ چرا بعد از یک روز یا یک هفته بد کاری کارمند نسبت به کارش دچار بی میلی و سستی میشود؟ آیا فکر میکنید دلیلش پول است؟ خیر همیشه دلیلش پول نیست این نکته را فراموش نکنید انسان ها تک بعدی نیستند. ارزش های تان را فراموش نکنید. ارزش های هرکسی برای خودش محترم است اگر با کارمندانتان با احترام برخورد کنید آنها با جان و دل برایتان کار انجام میدهند. دائما از کارمندانتان درمورد رضایت شغلی شان بپرسید و از آنها بخواهید با شما صادق باشند. به آنچه که برای کارمندانتان مهم است توجه کنید. مثلا اگر آنها به سلامت شان توجه میکنند خودتان از آنها بخواهید روزهای تعطیل به باشگاه ورزشی بروند. اگر به خانواده شان اهمیت میدهند پس به آنها اجازه دهید تا صبح و بعد اظهر برای مدت کوتاهی فرزندانشان به مدرسه ببرند و برگردانند.


2- باعث خوشحالی کارمندانتان بشوید. یک مدیر موفق باید بتواند در کوتاهترین زمان نقاط قوت و ضعف کارمندانش را کشف کند و آنها را به سوی نقاط قوتشان راهنمایی کند. این به این دلیل است که مدیر خوب میداند که افراد شاد باعث شادی دیگر افراد هم می شوند پس سعی کنید تا نقاط قوت کارمندانتان را پیدا کنید. مثلا یک مدیر میتواند در جلسه ای که با رئیس خود دارد به نقاط قوت کارمندان اشاره کند اگر کارمندتان بفهمد که شما از وی تعریف کردید بسیار خوشحال و خوشنود خواهد شد و احساس میکند که از وی قدردانی شده است. به صورت خصوصی از کارمندان تان تقدیر کنید و کلی گویی نکنید بابت جزئیات کارشان هم تقدیر کنید اینکار باعث میشود روحیه شان بهتر و انگیزه شان بیشتر شود.


3-همیشه از کارمنداتان قدردانی کنید.مثلا زمانی که از اتاقتان بیرون میروید از کارمندان تشکر کنید. مثلا از یکی از آنها بخواهید برایتان یک فنجان چای بیاورند و بعد از آنها بابت کارهایشان تشکر کنید به آنها بگویید که بابت سخت کار کردنشان ممنونید این کار باعث انگیزه دادن به آنها می شود باعث میشود در کارهایشان منظبط تر باشند. کارمندی که از آن قدر دانی شده سخت تر از گذشته کار میکند و از کارش بیشتر لذت میبرد و محیط کاری را شادتر میکند.


4-آرزوهای بزرگ و دست نیافتنی نداشته باشید. برای زندگی شخصی تان هم این نکته را فراموش نکنید این نشانه ی یک مدیر خوب است. آیا دوست داری با آرزوهایی خیلی بزرگ که دست یافتن به آنها غیرممکن است ذهنتان را مشغول کنید و یا میخواهید برای دست یافتن به اهداف خیلی بزرگتان از فراز و نشیب های زیادی عبور کنید؟ این فقط در حد یک رویا است نه بیشتر. درمورد افرادی که همیشه میخواهند به همه ی اهدافشان برسند دقت کنید. اگر آرزوهای شما سقفی دارد لزوما محافظه کار نیستید هرگز به آرزو های خیلی بزرگ و دست نیافتنی فکر نکنید. یک مدیر خوب هرگز جاه طلب نیست.


5-انتظارات کارمندانتان را بدانید. اهدافی که دست یافتنی باشند باعث میشوند کارمندان روی کارشان تمرکز کنند تا به این اهداف دست یابند شما باید به صورت شفاف این انتظارات را بدانید تا در زمان مناسب اتنظارات برآورده شود و تا به نتیجه ی خوبی برسد.




1392/12/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن