تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818865220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیاد مسکن مدیریت خوبی در راستای نظارت بر طرح مسکن مهر دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بنیاد مسکن مدیریت خوبی در راستای نظارت بر طرح مسکن مهر دارد ارومیه - ایرنا - مدیر کل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: این بنیاد مدیریت و برنامه ریزی خوبی در راستای پی گیری و نظارت بر اجرای طرح مسکن مهر دارد.


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، امید محمدی در جریان بازدید از مجتمع مسکونی 648 واحدی شهرستان شوط با ابراز رضایت از اجرای مطلوب این مجتمع افزود: بنیاد مسکن استان با تلاش روزافزون در اجرای طرح مسکن مهر به ویژه در سالهای اخیر علاوه بر ارتقاء کیفیت پروژه ها از نظر کمیت نیز جزو استانهای برتر کشوری به شمار می رود.
وی اظهار کرد: اگر در حال حاضر شاهد خانه دار شدن هزاران خانوار بی مسکن بوده و هستیم در سایه الطاف خداوند، حمایت های مسئولین، مشارکت مستقیم متقاضیان و نماینده آنان، همکاری بانکهای عامل و پی گیری و نظارت های مستمر بنیاد مسکن بوده است.
وی افزود: این امر نشانگر این است بسیاری از موانع و مشکلات در اجرای طرح مسکن مهر تا بحال در خود استان ما بین دستگاههای ذیربط برطرف شده است و این روند همچنان باید ادامه داشته باشد تا شاهد مسکن دار شدن افراد واجد شرایط باشیم.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی نیز در این بازدید افزود: 11هزار واحد در قالب طرح مسکن مهر در 29 شهر زیر25 هزار جمعیت استان شروع شده و 9 هزار و700 واحد از آنها به اتمام رسیده است.
ایوب عزیزی با بیان اینکه طرح مسکن مهر به صورت خود مالک، گروههای ساخت دو یا چهار خانواری و تعاونی، اجرا می شود گفت: مجتمع 648 واحدی شهرستان شوط به صورت گروه دونفری و با زمین اجاره به شرط تملیک 99 ساله در حال احداث می باشد که با همکاری بیش از پیش مسئولین و بانک های عامل این روند با شتاب ادامه خواهد یافت.
مدیر امور شعب بانک مسکن استان در این بازدید با ابراز خرسندی از مشارکت در اجرای خانه دار شدن مردم گفت: برای رفع موانع در تشکیل پرونده ها، عقد قراردادها و پرداخت مراحل تسهیلات بانکی، نهایت مساعدت را به عمل می آوریم.
حسینعلی دولت خواه از بنیاد مسکن و سایر دستگاهها در خواست کرد: در امر وصول اقساط معوق یا تبدیل شدن دوران مشارکت مدنی به فروش اقساطی بعضی از پرونده های متقاضیان همکاری لازم را به عمل آورند.
در این بازدید نماینده متقاضیان، نماینده فرمانداری و پیمانکاران با ارایه گزارشی از مراحل اجرایی مجتمع مسکونی مذکور مشکلات پروژه را مطرح و خواستار رفع آن شدند.
7126/583
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن