تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802420288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس: اجرای طرح مسکن مهر بدون مطالعات کارشناسی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار فارس: اجرای طرح مسکن مهر بدون مطالعات کارشناسی بود شیراز - ایرنا- استاندار فارس گفت: طرح مسکن مهر از جمله طرح های دولت گذشته است که بدون مطالعات کارشناسی لازم در کشور اجرایی شد.


به گزارش ایرنا، سید محمد احمدی، چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل بانک مسکن در شیراز افزود: در شرایطی که امروز تعداد فراوانی از واحدهای مسکن مهر مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارند اما بسیاری از آن واحدها فاقد زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به ساکنین است و عملا زندگی کردن در آنها ممکن نیست.
وی ادامه داد: هم اینک حدود 33 هزار واحد مسکن مهر در شهر صدرا شیراز در حال اتمام است که معادل جمعیت شهرهای بزرگ استان، مردم در این واحدها ساکن خواهند شد، اما متاسفانه فاقد امکانات و زیرساخت های لازم در زمینه خدمات بهداشتی، امنیتی، آموزشی و حمل و نقل است که بی تردید این کمبودها موجب بروز مشکلات متعددی در آینده خواهد شد.
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، صنعت ساختمان و بخش مسکن را از جمله موارد افزایش دهنده ظرفیت اشتغال در جامعه دانست و گفت: در صورتی که فارس مورد توجه ویژه قرار گیرد و رونق اقتصادی در این استان به چشم بیاید، سرمایه گذاران فراوانی در منطقه خلیج فارس تمایل دارند که سرمایه های خود را به منظور فعالیت های اقتصادی به این منطقه بیاورند.
احمدی، با اشاره به جایگاه ویژه بانک مسکن به دلیل ارتباط با اقشار و گروههای مختلف مردم و نقش این بانک در رفع یکی از مهمترین نیازهای عمومی جامعه یعنی مسکن افزود: مردم نباید نسبت به بازپرداخت تسهیلات مسکن کوتاهی کنند چرا که بازپرداخت تسهیلات موجب گردش مجدد این اعتبارات و رونق بخش مسکن و اقتصاد کشور خواهد شد.
استاندار فارس اظهار کرد: در سفرهای شهرستانی و دیدار با مسوولان شهرستان ها و ائمه جماعات نیز موضوع بازپرداخت تسهیلات مسکن همواره مورد تاکید مدیران ارشد استان قرار داشته است.
وی، خواستار افزایش اختیارات مدیریت شعب بانک مسکن استان فارس شد و گفت: بی تردید این افزایش اختیارات می تواند در رفع برخی مشکلات این بخش موثر باشد.
احمدی گفت: با توجه به رتبه نه چندان مناسب بانک مسکن فارس به نسبت مصارف به منابع در سطح کشور باید شرایطی ایجاد شود که این روند اصلاح گردد.
استاندار افزود: با توجه به افزایش قیمت مصالح و هزینه های ساخت و ساز، جا دارد که وام های پرداختی بانک مسکن در این زمینه نیز با توجه به افزایش قیمت ها واقعی تر شود.
وی، همچنین ابراز امیدواری کرد که با کسب موفقیت در مذاکرات هسته ای، شرایط مناسب تری در وضعیت کسب و کار و رونق اقتصادی کشور ایجاد شود.
مدیرعامل بانک مسکن نیز با اشاره به ارتباط 150 رشته شغلی با صنعت ساختمان و مسکن گفت: 21 میلیون واحد مسکونی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ساخته شده که هفت هزار واحد آن توسط بانک مسکن صورت گرفته است.
محمد هاشم بت شکن با اشاره به ظرفیت های ویژه استان فارس در زمینه توسعه ساخت و ساز و جلب مشارکت بخش خصوصی در این زمینه افزود: بانک مسکن می تواند از این ظرفیت در جهت ایجاد رونق اقتصادی در کشور استفاده کند.ک/2
678/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن