تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813255570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پياده سازي سياست هاي اقتصاد مقاومتي در صنعت خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۴۵ب.ظ)
مديرعامل سايپا خبر داد: پياده سازي سياست هاي اقتصاد مقاومتي در صنعت خودرو مديرعامل گروه خودروسازي سايپا از اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي در حوزه صنعت خودرو خبر داد و گفت: برنامه ها و دستورالعمل هاي اقتصاد مقاومتي سرلوحه فعاليت هاي سايپا است.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد مدني، با بيان اين مطلب اظهار کرد: توجه به ظرفيت هاي داخلي، استفاده از توانمندي هاي موجود در مجموعه گروه خودروسازي سايپا و ايجاد زمينه بروز و ظهور استعدادها و توانمندي هاي دروني در دستور کار گروه قرار گرفته است.
وي افزود: کاهش نياز به مواد اوليه خارجي و الگوبرداري از صنايع روز جهان جهت بومي سازي دانش از جمله اهدافي است که سايپا براي دستيابي به آن ها سرمايه گذاري و برنامه ريزي کرده است.
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا تصريح کرد: افزايش عمق داخلي سازي محصولات و طراحي پلت فرم خودرو که زمينه ساز ارتقا دانش مهندسان داخلي است در حال حاضر در سايپا وارد فاز اجرايي شده و برنامه هاي جديدتري را نيز در سال آينده در دستور کار خواهيم داشت؛ ضمن اين که اين اقدام موجب کاهش آسيب پذيري مجموعه در برابر تهديدات اقتصادي خارجي خواهد شد.
مدني خاطرنشان کرد: تلاش مي کنيم با هدف گذاري توليد صادرات محور زمينه ورود ارز را به داخل کشور فراهم کرده و هم موجبات افزايش سطح اشتغال و کارآفريني را در اين مجموعه ايجاد کنيم.
وي تاکيد کرد: همزمان با افزايش سطح حمايت دولت از صنايع کشور، تلاش مي کنيم با فراهم کردن زمينه جذب سرمايه گذاري خارجي در صنعت خودرو ضمن توليد محصول با برندهاي مشترک، جايگاه خود را در بازارهاي داخل و خارج حفظ کرده و امکان ورود به بازارهاي بين المللي جديد را فراهم کنيم.
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاومتي از سوي رهبر معظم انقلاب را زمينه ساز توجه بيشتر به توانمندي هاي ناشناخته داخلي براي بهبود فضاي کشور عنوان کرد و گفت: تقويت فرهنگ جهادي از طريق افزايش مشارکت و مسئوليت پذيري در کنار افزايش بهره وري، کارآفريني و سرمايه گذاري مهم ترين اهداف حال و آينده سايپا است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن