تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه ها مهمترين نقش را در پياده سازي اقتصاد مقاومتي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۳۱ق.ظ)
استاندار مرکزي: دانشگاه ها مهمترين نقش را در پياده سازي اقتصاد مقاومتي دارند مقيمي در مراسمي که به مناسبت روز مهندس در دانشگاه آزاد اسلامي واحد خمين برگزار شد، گفت: دانشگاهها مهمترين نقش را در پياده سازي اقتصاد مقاومتي دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، مقيمي استاندار مرکزي افزود: مهندسين، اقتصاددانان و دانشگاهياني که فارغ التحصيل مي شوند بايد در راستاي اقتصاد مقاومتي امکانات موجود را به امکاناتي با سطح بالاتر تبديل کنند که قابل رقابت با بازار جهاني باشد و بتواند امر صادرات را توسعه دهد.
وي بيان کرد: براي اينکه بتوانيم در بازار داخلي و خارجي جايگاه خوبي داشته باشيم بايد دقت، علم و تجربه را به گونه اي بکار بريم که نتيجه کار ما محصولي با ارزش و جايگزين خوبي براي محصولات خارجي شود.
مقيمي تصريح کرد: براي اينکه در جهت اقتصاد مقاومتي حرکت کنيم بايد همه کارها با روشهاي علمي و صحيح انجام شود و در ظرف زماني خودش به انجام برسد و اگر توليد در زمان خودش صورت گيرد و به موقع به بازار عرضه شود ارزش پيدا مي کند.
استاندار با تأکيد بر نقش جوانان به عنوان سرمايه درپيشرفت و توسعه کشور، افزود: جوامعي که از منابع خدادادي بي بهره هستند بدليل بهايي که به علم، دانش و توسعه نيروي انساني و همچنين امر آموزش، پژوهش و تحقيق مي دهند، مي توانند در اقتصاد حرف اول را بزنند و در پيشرفت علم و تکنولوژي نيز حرفهاي بسياري داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن