تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815255080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار در خصوص نفوذ گروه‌های وهابی در جنوب و شرق کرمان/ استان کرمان با کمبود روحانی مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان حجت الاسلام عرب پور:
هشدار در خصوص نفوذ گروه‌های وهابی در جنوب و شرق کرمان/ استان کرمان با کمبود روحانی مواجه است
کرمان - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در خصوص نفوذ گروهای وهابی در شهرستانهای جنوب و شرق استان کرمان هشدار داد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی عرب پور ظهر شنبه در دیدار استاندار کرمان با مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیه های فرهنگی باید در جنوب و شرق استان کرمان تقویت شده و برنامه‌ هاي ناب مکتب تشيع برای مردم این مناطق تبیین و تشریح  شود. وی لازمه این امر را حضور روحانیون در مناطق گفته شده دانست و یادآور شد: هم اکنون در استان کرمان با کمبود روحانی مواجه هستیم و برای رفع این مشکل با مشاوران مقام معظم رهبری و سازمان تبلیغات مذاکراتی صورت گرفته و قول مساعد برای حل این مشکل داده شده است. حجت الاسلام عرب پور به افزایش فعالیت گروه های تکفیری و وهابی در شرق و جنوب استان کرمان اشاره و تصریح کرد: بم، کهنوج، منوجان، فهرج، نرماشیر، قلعه گنج و منوجان از جمله شهرهایی هستند که در معرض خطر نفوذ گروهای تکفیری و وهابی قرار دارند. لزوم حضور 30 روحانی در شهرستان های شرقی و جنوبی کرمان مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان بر لزوم حضور 30 روحانی در این شهرها تاکید کرد و یادآور شد: احداث خانه های عالم باید در دستور کار قرار گیرد تا روحانیون بتوانند در منطقه حضور یافته و به وظیفه خود به منظور روشنگری اذهان عمومی و تبلیغ و تبیین دین اقدام کنند. مشاور استاندار کرمان با اشاره به اینکه خانه های عالم در ابعاد 60 تا 80 متر هستند، گفت: گروه‌های تکفیری و وهابی به دنبال ایجاد پایگاه اجتماعی در میان مردم بوده و این امر از توطئه های دشمنان است. حجت الاسلام عرب پور یادآور شد: ما باید در این خصوص هوشیار بوده و براساس برنامه ریزی دقیق عمل کنیم. لزوم ایجاد حوزه های علمیه متمرکز در شهرستانهای جنوبی کرمان وی خواستار انجام اقدامات فرهنگی پیشگیرانه توسط مسئولین در این مناطق شد و افزود: حوزه های علمیه متمرکز باید در شهرستانهای جنوبی استان کرمان نظیر کهنوج و منوجان ایجاد شود. مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به فعالیت سه هزار و 200 مسجد به شکل نیمه تمام در استان، اذعان داشت: این تعداد مسجد با 800 روحانی اداره می شوند.  


۱۳۹۲/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن