تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819253041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامی دانشجویان اصلاح طلب و اصولگرا در دریافت بودجه برابر هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون دانشگاه آزاد: تمامی دانشجویان اصلاح طلب و اصولگرا در دریافت بودجه برابر هستند تهران- ایرنا- معاون فرهنگی رییس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز تاسف از اختصاص بودجه بیشتر به بعضی تشکل ها و تعطیلی تشکل های دیگر در برخی از دوره ها گفت: تمامی دانشجویان با علایق و جهت گیری های سیاسی مختلف اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و میانه رو در دریافت بودجه و امکانات برای فعالیت های اجتماعی برابر هستند.


به گزارش روزشنبه دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سیدطه هاشمی در جلسه شورای فرهنگی خواهران استان تهران در واحد علوم و تحقیقات با بیان این مطلب افزود: اساس کار دانشگاه آزاد اسلامی، توجه به شایستگی افراد است و در این مسیر تفاوتی میان افراد و جنسیت آن ها وجود ندارد.
وی بر تمرین کار سیاسی به دانشجویان به جای سیاسی کاری، مدارا کردن با آنان و نداشتن توقع کار حرفه ای از نشریات دانشجویی تاکید کرد و افزود: همان گونه که نوع رفتار و شخصیت فرزندان در فراهم کردن امکانات توسط پدر و مادر در بین آن ها تفاوتی ایجاد نمی کند، دانشگاه نیز نباید در توجه و ارائه امکانات میان دانشجویان با رفتارها و عقاید گوناگون، هیچ تفاوتی قائل شود.
هاشمی با بیان اینکه ارزش های اخلاقی و مکارمی چون صداقت و راستی، مورد پذیرش همه جوامع و لازمه جذب ملل مختلف است، گفت: استراتژی دانشگاه آزاد اسلامی در برخورد ، لبخند، مهربانی و مدارا است.
وی تاسیس شورای راهبردی با حمایت حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای تحول در دانشگاه دانست و گفت: باید با ساماندهی و تشویق دانشجویان هنرمند در رشته های مختلف، هنر را در دانشگاه آزاد اسلامی ، مدیریت کرد و با نگاهی باز، از بروز تخلف ممانعت کرد.
فراهنگ(1)**9129**1588
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن