تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819651941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند حزب و شخصیت سیاسی الجزایر کمیته تحریم انتخابات تشکیل دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چند حزب و شخصیت سیاسی الجزایر کمیته تحریم انتخابات تشکیل دادند تهران - ایرنا - چند حزب و شخصیت سیاسی الجزایری ˈکمیته هماهنگی تحریم انتخابات ریاست جمهوریˈ تشکیل دادند.


شبکه ˈالجزیرهˈ روز شنبه اعلام کرد: پنج حزب سیاسی و تعدادی از شخصیت های الجزایری، کمیته هماهنگی ملی برای تحریم انتخابات ریاست جمهوری تشکیل دادند.
این کمیته که احزاب ˈتجمع دمکراتیکˈ، ˈجنبش جامعه مسالمت جوˈ، ˈجبهه عدالت و توسعهˈ و ˈالنهضهˈ از اعضای آن هستند، فراخوان برپایی اولین تجمع مسالمت آمیز در روز 12 ماه مارس جاری را منتشر کرد.
این تجمع علیه رسیدن ˈعبدالعزیز بوتفلیقهˈ رییس جمهوری کنونی به چهارمین دوره ریاست جمهوری برگزار می شود و یک تجمع گسترده مردمی هم در روز 21 مارس برگزار خواهد شد.
در بیانیه ای که کمیته هماهنگی ملی تحریم انتخابات منتشر کرد، بر لزوم تشکیل کمیته مشترک برگزاری همایش ملی سیاسی گفت و گو در باره شیوه انتقال دمکراتیک قدرت در الجزایر تاکید شد.
این بیانیه همچنین جلوگیری از برگزاری تجمع ها و راهپیمایی ها و سرکوب شرکت کنندگان در این تجمع ها از سوی نیروهای دولتی را محکوم و با آسیب دیدگان از این اقدامات سرکوب گرانه ابراز همدردی کرد.
کمیته تحریم انتخابات پس از آن تشکیل شد که عبد العزیز بوتفلیقه رییس جمهوری الجزایر با وجود سپری کردن یک دوره طولانی بیماری و غیبت از صحنه سیاسی کشورش، هفته گذشته شخصا با حضور در مقر شورای قانون اساسی، نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری الجزایر اعلام کرد.
اگر بوتفلیقه در این انتخابات پیروز شود، چهارمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز خواهد کرد.
قرار است انتخابات ریاست جمهوری الجزایر روز 17 آوریل (28 فروردین آینده) برگزار شود.
خاورم 1491**1651
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن