تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803071984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته برگزاری مجمع عمومی و انتخابات انجمن صنفی تشکیل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شمس الواعظین خبر داد: کمیته برگزاری مجمع عمومی و انتخابات انجمن صنفی تشکیل شده است تهران- ایرنا- ماشاءالله شمس الواعظین فعال مطبوعاتی با اعلام اینکه کمیته برگزاری مجمع و انتخابات انجمن تشکیل شده است، گفت: مجمع عمومی و انتخابات در روزهای آتی و پس از فک پلمپ انجمن برگزار خواهد شد.


ماشالله شمس الواعین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، درباره اخباری مبنی بر بازگشایی انجمن صنفی و برگزاری مجمع عمومی این انجمن، گفت: اگر دستگاه قضایی نسبت به فک پلمپ انجمن اقدام کند، ما نیز زمان دقیق برگزاری زمان مجمع و انتخابات را اعلام خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: امیدواریم این فک پلمپ تا پیش از پایان سال 92 صورت گیرد و مجمع نیز تا پایان سال و یا در فروردین به همراه انتخابات برگزار شود؛ این اقدام به عنوان عیدی برای روزنامه نگاران کشور محسوب خواهد شد.
رییس هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران خاطر نشان کرد: بازگشایی وفک پلمپ انجمن اقدامی است که می تواند از سوی قوه قضاییه انجام گیرد و موجبات خوشحالی روزنامه نگاران را فراهم آورد.
شمس الواعظین با تقدیر از رویکرد مثبت سه وزارتخانه دولت یازدهم نسبت به انجمن صنفی روزنامه نگاران ، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده که مجمع عمومی می تواند در خارج از ساختمان انجمن برگزار شود، اما ما تمایل داریم این مجمع و انتخابات بعد از بازگشایی انجمن و فک پلمپ آن انجام گیرد.
وی اضافه کرد: هر چند که بعد از بازگشایی هم مکان سالن اجتماعات انجمن گنجایش کافی برای همه اعضا را ندارد، اگر مجمع در محیطی خارج از انجمن برگزار می شود، اما دفتر انجمن بازگشایی شود.
رییس هیات مدیره انجمن صنفی به اقدام وزارت اطلاعات در بازپس گیری شکایت از انجمن صنفی اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی به لحاظ اصل طرح دعوی اقدام به پلمپ کرد و حال که موردی وجود ندارد، امیدواریم با مساعدت این دستگاه شاهد بازگشایی انجمن و برگزاری مجمع و انتخابات در روزهای آتی باشیم.
شمس الواعظین ادامه داد: در صورت همکاری های مسوولان ذیربط و بعد از فک پلمپ تا پایان سال 92 و یا اوایل 93 مجمع عمومی برگزار می شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر کمیته برگزاری مجمع و انتخابات هیات مدیره را تشکیل داده ایم و آمادگی کامل داریم تا به سرعت و در اولین اقدام مجمع و انتخابات را برگزار کنیم.
رییس هیات مدیره سابق انجمن صنفی روزنامه نگاران خاطر نشان کرد: اعضای هیات مدیره کمیته را تشکیل داده اند و آقای هوشمند رجبی مسوول برگزاری انتخابات شده است.
شمس الواعظین با بیان اینکه وظایف و کمیته برای برگزاری مجمع و انتخابات تشکیل شده، گفت: روزنامه نگاران بعد از اعلام سازو کارها می توانند برای انتخابات نامزد شده و رای گیری انجام شود که به محض اعلام نتیجه و تایید آن به وسیله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعضای هیات مدیره جدید شروع به فعالیت خواهند کرد.
وی ادامه داد: امیدواریم این گره کوچک برای انجمن صنفی روزنامه نگاران باز شود و شاهد برگزاری مجمع و انتخابات با حضور همه اعضای کشوری باشیم.
به گفته شمس الواعظین، پس از بازگشایی و فک پلمپ و اطلاع رسانی اعضا و حضور آنان از سراس کشور، مجمع در سالن اجتماعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا سالن حسینیه ارشاد برگزار خواهد شد، که البته برگزار نشدن داخل خود انجمن بدلیل کمبود فضای محیطی است.
علی جنتی وزیر ارشاد به تازگی درباره آخرین وضعیت انجمن صنفی روزنامه نگاران گفته تفاهم نامه ای بین وزارت اطلاعات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شده و قرار بر این است که وزارت اطلاعات، شکایت خود را از انجمن صنفی مطبوعات پس بگیرد.
وی اعلام کرده که قرار بر این است که روزنامه نگاران عضو انجمن صنفی، مجمع عمومی تشکیل و هیئت مدیره خود را انتخاب کنند.
سیام**7261**1535
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن