تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801500087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همگام با انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/73 حمایت 7 حزب سیاسی از کاندیداتوری «عبدالله عبدالله» در غرب افغانستان+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همگام با انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/73
حمایت 7 حزب سیاسی از کاندیداتوری «عبدالله عبدالله» در غرب افغانستان+تصاویر
7 حزب سیاسی و هزاران نفر در ولایت «هرات» در غرب افغانستان امروز با برگزاری همایشی از «عبدالله عبدالله» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام حمایت کردند.

خبرگزاری فارس: حمایت 7 حزب سیاسی از کاندیداتوری «عبدالله عبدالله» در غرب افغانستان+تصاویر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، هفت حزب سیاسی و هزاران نفر در ولایت هرات افغانستان امروز (دوشنبه) با برگزاری همایشی از تیم انتخاباتی عبدالله عبدالله اعلام حمایت کردند. عبدالله عبدالله، نیز در یک تماس تلفنی با این همایش نسبت به انجام همکاری و اصلاحات اداری در ولایت هرات متعهد شد. «سلیمان امیری» مسئول برگزاری همایش حمایت از عبدالله در هرات گفت که با اعلام حمایت گسترده از تیم انتخاباتی عبدالله عبدالله امکان پیروزی این تیم در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان بیشتر می‌شود. به باور وی، بزرگترین رقیب عبدالله در انتخابات ریاست جمهوری آینده افغانستان تقلب است. امیری در ادامه گفت که رأی یک امانت است و باید به اهل آن داده شود که اکثر شهروندان هرات عبدالله را بهترین کاندید شناخته‌اند و وی را انتخابات خواهند کرد. به گفته وی، عبدالله به عنوان یک مجاهد می‎تواند از ارزش‎های جهاد و مقاوت این کشور پاسداری کند. این در حالی است که یک ماه از آغاز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افغانستان گذشته است و تا یک ماه دیگر نیز ادامه دارد. قرار است انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی افغانستان در 16 فروردین سال آینده برگزار شود، اما با این وجود ناامنی، سرمای هوا و مداخله کشورهای غربی در آن بزرگترین چالش فرا روی آن به شمار می‎رود.





















انتهای پیام/ز

92/12/12 - 18:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن