تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820674651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عليپور فعلا دبير سابق کميته اخلاق است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عليپور فعلا دبير سابق کميته اخلاق است
رئيس کميته اخلاق گفت: هنوز حکمي را در خصوص اقدامات بازيکنان و مربيان تيم گهر صادر نکرده‌ايم.

علي اکبر محمدزاده در خصوص صحبت‌هاي عليپور مبني بر اينکه بازيکنان و مربيان گهر از تمامي فعاليت‌هاي مرتبط با فوتبال تا اطلاع ثانوي محروم هستند عنوان کرد: من با عليپور صحبت کردم و او به من گفت که منظورش از صحبت‌هايي که در برنامه ورزش و مردم انجام داده اين است که ما به جمع‌بندي رسيده‌ايم و اين گزارش را به کميته اخلاق ارسال کرده‌ايم و آنها مي‌توانند دستور به صدور موقت عدم فعاليت بازيکنان و مربيان را صادر کنند.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه آيا اين راي هم اکنون صادر شده است يا خير اظهار داشت: هنوز ما رايي صادر نکرده‌ايم. بايد اين موضوع را مورد بررسي قرار دهيم تا پس از آن در مورد اين موضوع تصميم بگيريم. اين موضوع حساس است و نمي‌توان به زودي تصميم گرفت. بايد ببينيم انگيزه آنها براي عدم حضور در بازي چه بوده و چه تيمي‌هايي از اين موضوع سود برده‌اند و يا چه تيم‌هايي ضرر کرده‌اند.

رئيس کميته اخلاق در مورد اينکه آيا در صورت محرز شدن تباني با تيم مقابل هم برخورد صورت مي‌گيرد گفت: قطعا اين گونه خواهد بود. اگر تباني محرز شود با جريمه‌هايي روبرو خواهند شد که از محروميت چندين ساله تا محروميت دائمي خواهد بود. در هر صورت ما اين موضوع را بررسي مي‌کنيم و راي قاطع خود را اعلام مي‌کنيم.

محمدزاده در مورد نحوه فعاليت عليپور در کميته اخلاق يادآور شد: در واقع ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال به کميته اخلاق تبديل شد و ما طبق آيين‌نامه فيفا کار خود را انجام مي‌دهيم. طبيعتا با آمدن کميته اخلاق ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي برچيده مي‌شود. فعلا در حال حاضر هم آقاي عليپور به عنوان دبير سابق به کار خود ادامه مي‌دهد تا در مجمع در اين باره تصميم‌گيري شود.

رئيس کميته اخلاق در مورد مسائلي که در خصوص تيم فوتبال پيکان به وجود آمده تصريح کرد: يکي دو گزارش در اين باره روي ميز من است که هنوز فرصت پيدا نکرده‌ام آنها را بخوانم. بايد ببينم اين موارد چگونه بوده است.

جمعه 1392/12/16 16:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن