تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813256799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل آب های سطحی در استان بوشهر یک ضرورت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کنترل آب های سطحی در استان بوشهر یک ضرورت است بوشهر- ایرنا - استاندار بوشهر گفت: اجرای طرح های سد سازی ، آبخوان و آبخیزی داری با هدف کنترل آبهای سطحی و تغذیه آبهای زیرزمینی برای توسعه فضای سبز، تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی و جنگل کاری ضروری است.


به گزارش ایرنا دکتر مصطفی سالاری روز جمعه در آیین درختکاری در بوشهر افزود: مبارزه با آلودگی هوا، جلوگیری از فرسایش خاک و کمک به حفاظت خاک و توسعه تفرجگاهها از مهم ترین برنامه ها و طرح های جنگل کاری و تقویت مراتع است.
وی یادآورشد: ضعف پوشش گیاهی از جمله مشکلات استان بوشهر است که باید با اجرای طرح های جنگل کاری و بهره مندی از گونه های گیاهی متنوع پوشش گیاهی افزایش یابد.
استاندار بوشهر اضافه کرد: طرح های آبخیزداری و آبخوان داری با هدف استحصال آب و کنترل فرسایش و مدیریت سیلاب و روان آب ها از جمله طرح های اولویت داری است که دنبال می شود.
وی با اشاره به ضرورت توجه به تقویت مراتع گفت: مساحت مراتع استان بوشهر یک میلیون 600 هزارهکتار است که لازم است با تقویت این مراتع زمینه بستر حیات منابع طبیعی و توسعه پایدار بیش از پیش فراهم شود.
سالاری افزود: منابع طبیعی نقش مهمی در احیا و حیات موجودات دارد و نقش طبیعی و گردشگری آن در زندگی افراد بسیار مهم است و ما باید از این سرمایه ی ملی به خوبی محافظت کنیم.
استانداربوشهر با بیان اینکه حفظ و حراست از اراضی ملی کار بسیار بزرگی است، اضافه کرد: منابع طبیعی با تکیه به علم روز و با اتفاده از تکنولوژی جدید می تواند درایجاد اشتغال و خلق ثروت ملی نقش مهمی ایفا کند .ک/2
628
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن