تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801855585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر: 15میلیون هکتاراز اراضی کشاورزی کشور زیرکشت محصولات کشاورزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر: 15میلیون هکتاراز اراضی کشاورزی کشور زیرکشت محصولات کشاورزی است قصرشیرین - ایرنا - معاون امور تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سالیانه نزدیک به 15 میلیون هکتار از اراضی کشور زیر کشت محصولات کشاورزی می رود.


ˈعباس کشاورزˈ روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های کشاورزی قصرشیرین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان هشت میلیون و 500 هزار هکتار اراضی آبی و بیش از شش میلیون هکتار دیم است که علاوه بر این سه میلیون هکتار نیز باغات می باشد.
وی تصریح کرد: هم اکنون اولویت ما در کشت محصولات کشاورزی کشت گندم و محصولات باغی است و درصدد افزایش تولید این محصولات برای مصرف داخلی و افزایش صادرات هستیم.
کشاورز، هدف از سفر خود به قصرشیرین را آشنایی با فعالیت هایی که برای آبادکردن منطقه صورت گرفته و رفع مشکلات کشاورزان این شهرستان عنوان کرد.
رییس سازمان امور اراضی کشور نیز هدف از حضور در قصرشیرین را بازدید از مجموعه باغ چهار هزار هکتاری بنیاد مستضعفان و همچنین غرس نهال در این مجموعه با توجه به هفته منابع طبیعی عنوان کرد.
ˈقباد افشارˈ به خبرنگار ایرنا افزود: مجموعه باغ چهار هزار هکتاری بنیاد مستضعفان با فن آوری جدید ساماندهی شده که می تواند الگویی برای توسعه باغات در منطقه باشد.
وی تصریح کرد: کار بررسی توسعه این طرح در حدود 40 هزار هکتار در دست اجراست و 17هزار هکتار مطالعات اولیه آن انجام شده است.
وی در ادامه گفت: مشکلات کشاورزان شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در خصوص بحث مالکیتی و سندهای مالکیت است که با کمک وزارت جهاد کشاورزی، سازمان امور اراضی و دیگر منابع استانی نقشه کاربری اراضی و صدور سند مالکیت را با کمک سازمان ثبت انجام خواهیم داد.
وی اظهار کرد: طرح های توسعه کشاورزی شامل واگذاری گلخانه ها و توسعه باغات را در این سفر بازدید می کنیم.
افشار خاطرنشان کرد: در مجموع افق خوبی برای سال 93 پیش رو داریم و در این زمینه با حمایت های ملی و استانی که وجود دارد و تلاش همه مسوولان و نماینده مردم شهرستان های غربی در مجلس شورای اسلامی عزم جدی برای توسعه کشاورزی وجود دارد.
وی گفت: نتیجه این تلاش ها افزایش تولید و اشتغال است و این مجموعه چهار هزار هکتاری بنیاد امور مستضعفان در قصرشیرین 340 نفر اشتغال بومی دارد و این نشان دهنده این است در کنار آبادنی منطقه افزایش تولید و اشتغال را داشته ایم.
نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از معاونین وزیر که دغدغه پیگیری مشکلات مردم را دارند، گفت: یکی از مشکلات مهم کشاورزان استان کرمانشاه وضعیت اسناد مالکیت اراضی کشاورزی است.
ˈفتح اله حسینیˈافزود: با وجود گذشت 35 سال از عمر نظام و تحمل سختی هایی که این مردم در دوران جنگ تحمیلی داشتند مردم استان هنوز در خصوص سند اراضی کشاورزی مشکل دارند.
وی گفت: این مشکل را در کمیسیون قضایی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مطرح کردیم و وزیر کشاورزی قول مساعد دادند با کمک سازمان ثبت اسناد کشور این مساله را حل کنند.
وی تصریح کرد: پیگیر حقوق تضعیف شده کشاورزان و عشایر منطقه که اراضی آنها در محدوده مجموعه باغ چهار هزار هکتاری قرار گرفته، هستیم و آن را از مسیرهای قانونی پیگیری می کنیم.
در پایان معاونین وزیر جهاد کشاورزی به اتفاق مسوولان جهاد کشاورزی، نماینده مردم شهرستان های غرب کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و معاونین فرماندار قصرشیرین به مناسبت روز درختکاری در محل مجموعه باغ چهار هزار هکتاری قصرشیرین نهال غرس کردند.ک/2
1234/567
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن