تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801197030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر جهاد کشاورزی : روند فرسایش خاک در کشور نگران کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر جهاد کشاورزی : روند فرسایش خاک در کشور نگران کننده است دزفول - ایرنا - معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی با ابراز نگرانی از روند فرسایش خاک در کشور گفت:با توجه به روند رشد جمعیت و نیاز به افزایش تولیدات کشاورزی ، ضروری است تا با اتخاذ راهکارهایی روند فرسایش خاک را کند کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈ اسکندر زند ˈ عصر دوشنبه در همایش گرامیداشت روز مهندس در سالن اجتماعات شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول افزود:علاوه بر خطر فرسایش خاک در ایران ، میزان بهره برداری از منابع آب شیرین در کشور نیز 10 برابر میزان بارش هاست.
وی همچنین با تشریح وضعیت تولیدات کشاورزی در کشور اظهار داشت : در آینده وزارت جهاد کشاورزی به تنهایی متولی امنیت غذایی نبوده بلکه دیگر دستگاهها نیز در این زمینه سهیم ودخیل اند.
زند در ادامه با ارائه ویدئو کنفرانس به تشریح وضعیت تولیدات کشاورزی در جهان ، روند رشد جمعیت و نیاز غذایی بشر در ده های آتی پرداخت و به سئوالات حاضران در این همایش پاسخ گفت.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با تشریح ظرفیت های شهرستان دزفول در بخش کشاورزی گفت:
بخش زیادی از پیشرفت و توسعه بخش کشاورزی دزفول حاصل تلاش مهندسان کشاورزی است.
ˈعباس پاپی زاده ˈ با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود:برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باید نیازهای داخل براساس ظرفیت های موجود تعریف و تامین شود.
وی به نقش مهم مهندسان به ویژه مهندسان بخش کشاورزی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت:مهندسان در با ارائه راهکار و برنامه می توانند به تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور کمک کنند.
عضو کمیسیون کشاورزی از مهندسان ، اساتید و دانشجویان بخش کشاورزی خواست با توجه به ظرفیت های بخش کشاورزی ، سهم و نقش دزفول را در تحقق اقتصاد مقاومتی تعریف کنند.
وی افزود: دزفول به عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی می تواند در اقتصاد مقاومتی نیز به الگویی موفق در منطقه تبدیل شود.
فرماندار ویژه دزفول نیز در سخنانی کوتاه با اشاره به فشار و تحریم دشمن علیه ایران اسلامی گفت: در سه دهه گذشته با تلاش و همت مهندسان و محققان این مرز و بوم ، ایران با اقتدار به پیش رفته و تحریم دشمنان را بی اثر کرده است.
ˈعبدالرضا احسانی نیاˈ افزود: تاریخ پر افتخار ایران مملو از مهندسان و انسان های بزرگی چون خواجه نصیر طوسی است که منشا اقدامات مهم در کشور بوده و جهان به آنها افتخار می کند.
وی همچنین افزود:بسیاری از مهندسان ، پزشکان و محققان ایرانی سالهاست که در کشورهای مختلف اروپایی به تحقیق ، پژوهش و کار علمی مشغول بوده و می درخشند.
در همایش گرامی داشت پنجم اسفند ، روز مهندس تعدادی از مهندسان شهرستان دزفول با اهدای لوح مورد تجلیل قرار گرفتند.
ک/2
648
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن