تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802447122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساپورت پوشان در اروند تا ژست عجیب هانیه توسلی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ساپورت پوشان در اروند تا ژست عجیب هانیه توسلی


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۱۵ اسفند ۱۳۹۲/ بازیگر چینی سریال «پایتخت۳»/ بی نظیر ترین عکس از زیر قبه حرم امام حسین(ع)/ "شاه کلید" دستگیر شد/ اخاذی ۹۰میلیونی دختر جوان از یک پزشک/ حذف فوری خبر مربوط به حجاب از یاهو . . . بازیگر چینی سریال «پایتخت۳»
بازیگر چینی سریال «پایتخت۳»

این بازیگر قرار است در بخشهایی کوتاه از سریال نقش همسر ارسطو(احمد مهران فر) را بازی کند.گویا ارسطو در این سری شغل رانندگی کامیون را کنار گذاشته و در یک لباس فروشی مشغول کار است.
بیشتر . . .


بی نظیر ترین عکس از زیر قبه حرم امام حسین(ع)
بی نظیر ترین عکس از زیر قبه حرم امام حسین(ع)

این عکس بی نظیر توسط عکاس تیم انتقال ضریح در هنگام تعویض ضریح مطهر حضزت سیدالشهدا از زیر قبه حرم گرفته شده است .
محمد بن مسلم از امام باقر علیه السلام و امام صادق علیه السلام نقل می کند که فرمودند: ان الله تعالی عوض الحسین علیه السلام من قتله ان جعل الامامة فی نسله (ذریته، و الشفاء فی تربته، و اجابة الدعاء عند قبره؛ ) خداوند متعال در عوض شهادت امام حسین علیه السلام، امامت را در نسل او و شفا را در تربت او و اجابت دعا را در نزد قبر او قرار داد.
بیشتر . . .


ساپورت‌پوشان اروند!
ساپورت‌پوشان اروند!

 یکی از کاربران شبکه اجتماعی افسران در استاتوسی که در این شبکه اجتماعی منتشر شده است با رویکردی انتقادی نسبت به پوشش برخی زنان در کشور، با انتشار تصویری از رزمندگان جنگ ایران و عراق که در حال پوشیدن لباس غواصی هستند، یاد و خاطره آنان را گرامی داشته است. این کاربر شبکه اجتماعی “افسران” با انتشار این عکس نوشت:
«رفقایی که سن و سالشان زمان ساپورت پوشیدنشان ، آن زمانی که هم سن و سال من و تو بودند. جوان بودند و زیبا…غواصی می پوشیدند البته فرقش این است که آن زمان قیمتش گران بود… اصلا گیر نمی آمد می گفتند اگر خواستید تیر بخورید. سرتان را جلو بگیرید نکند لباس پاره شود ها! جنازه های رشید و بیجانشان را از داخل لباس در می آوردند و جوان دیگری را ساپورت پوش می کردند …»
بیشتر . . .


"شاه کلید" دستگیر شد
"شاه کلید" دستگیر شد

سرگرد حسن دلاور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در بیستم بهمن ماه امسال ماموران کلانتری ۱۱۵ رازی در حین گشت‌زنی، از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، در جریان یک مورد کشف اموال مسروقه در محدوده خیابان مولوی قرار گرفتند. وی با بیان اینکه با حضور عوامل تجسس این کلانتری، مشخص شد فردی به نام «داوود» معروف به «شاه کلید» که از سارقان حرفه‌ای منزل و لوازم داخل خودرو است، بدون اجازه همسر سابقش وارد منزل وی شده که این مسئله موجب شکایت این زن شده بود. رئیس کلانتری ۱۱۵ رازی افزود: بررسی‌های اولیه نشان داد که «شاه کلید» اعتیاد به شیشه دارد و در حالی که همسر سابقش ۱۵ روز قبل از وی جدا شده، اما «داوود» بدون اجازه وارد حریم شخصی این زن شده و اموال مسروقه را در منزل این زن مخفی کرده است که این مسئله موجبات بحث و جدل این دو نفر را به وجود آورده بود. دلاور با بیان اینکه چندین قطعه رایانه‌ای و هفت دسته کلید حاوی انواع کلیدها و چندین قطعه مدارک شناسایی و مالکیت خودرو متعلق به افراد غیر را از متهم کشف و ضبط کردند، گفت: با توجه به اظهارات فرد و سرقتی بودن اموال، ماموران آنها را به کلانتری دلالت دادند. وی با بیان اینکه مردم می‌توانند در صورتی که منزل یا خودروی آنها مورد سرقت قرار گرفته است، به پایگاه هشتم اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند، گفت: تحقیقات برای واکاوی زوایای پنهان جرایم شاه‌ کلید همچنان ادامه دارد.
بیشتر . . .


اخاذی ۹۰میلیونی دختر جوان از یک پزشک
دختری که با فریب یک جراح زیبایی در مشهد و تهدید او به انتشار تصاویر خصوصی در اینترنت 90 میلیون تومان اخاذی کرده بود، از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.
رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: هفته گذشته یک پزشک جراح زیبایی با حضور در پلیس فتا از زنی به اتهام اخاذی شکایت کرد.  در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی چندی پیش با دختر جوانی در فضای مجازی آشنا شده است و در پی این ارتباط به یکدیگر علاقه مند شده و تصمیم به ازدواج گرفته اند تا این که زن جوان از مرد پزشک می خواهد پیش از آن که به خواستگاری اش بیاید، تصاویر خصوصی اش را برای او ارسال کند. سرهنگ سید محسن عرفانی افزود: در ادامه مرد پزشک تصاویرخصوصی اش را به پست الکترونیک او ارسال می کند و چند روز بعد دختر جوان مرد پزشک را تهدید می کند اگر ۹۰ میلیون تومان به او پرداخت نکند، این تصاویر را در فضای مجازیمنتشر خواهد کرد. وی یادآور شد: شاکی ابتدا گمان می کند دختر مورد علاقه اش با این کار قصد شوخی دارد، اما در ادامه تهدید ها اطمینان می یابد او قصد اخاذی دارد. رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی افزود: در پی این تهدید مرد پزشک پول درخواستی را به حساب او واریز می کند، اما وی در تماس با مرد پزشک پول بیشتری می خواهد. عرفانی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده و دستور قضایی تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری زن اخاذ آغاز شد و در ادامه تحقیقات دو روز پیش ماموران مخفیگاه متهم فراری را در یکی از محله های مشهد شناسایی و او را دستگیر کردند. وی تصریح کرد: با انتقال زن متهم به پلیس فتا، وی به جرمش اعتراف و عنوان کرد، یک بار به عنوان بیمار به مطبجراح زیبایی شاکی رفته بوده و با اطمینان از وضع مالی مناسب وی، تصمیم به اخاذی گرفته است. بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.
بیشتر . . .


ژست جالب هانیه توسلی
ژست جالب هانیه توسلی

بیشتر . . .


حذف فوری خبر مربوط به حجاب از یاهو
حذف فوری خبر مربوط به حجاب از یاهو

سایت یاهو دقایقی پس از قرار دادن خبر و تصاویر مربوط به عرضه مدل‌های "حجاب اسلامی" ارائه شده در نمایشگاه مُد میلان، این خبر را به همراه تصاویر آن به کلی از صفحات خود حذف کرد.
به گزارش بی باک، خبر مربوط به "مدل های روسری منطبق بر حجاب اسلامی" در نمایشگاه مد میلان ایتالیا، به همراه تصاویر متعدد، شنبه گذشته دقایقی کوتاه بر روی خروجی بخش اخبار "یاهو مکتوب" (یاهو خاور میانه) قرار گرفت. خبری که عنوان آن چنین بود: HIJAB friendly headwears in Milan show (مدل های منطبق با حجاب در نمایشگاه مد میلان)
اما دقایقی بعد، این خبر به کلی از روی خروجی یاهو و گوگل حذف شد و حتی در موتورهای جستجو هم تصاویر آن قابل دسترسی نیست، به طوری که جستجو برای یافتن تصاویر مدل های مشهور که با روسری های زیبا و کاملا منطبق با حجاب اسلامی بر روی صحنه نمایشگاه مد لباس میلان ایتالیا ظاهر شده بودند، نتیجه ای ندارد و تنها در سایت "گوگل"، دو تصویر از ده ها تصویر مدل های "محجبه" در دسترس است، آن هم در خبری که به انتقاد از این نوع پوشش و بیان "دشواری" استفاده از آن می پردازد!
بیشتر . . .



عکس دختر سوری که جایزه یونیسف را گرفت

دانیا عکس دختر سوری که جایزه یونیسف را گرفت

در مسابقه عکس سال 2013 صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) که همه ساله برگزار می‌شود عکس یک دختر سوری جایزه بهترین عکس سال را از آن خود کرد. در این عکس که توسط «نیکولاس هامرستروم» عکاس سوئدی گرفته شده است دختر سوری بر اثر اصابت خمپاره زخمی شده است. نیکولاس هامرستروم درباره چگونگی گرفتن این عکس گفت که در سال 2012 وارد بیمارستان شهر حلب شده و دختری با نام «دانیا کلسی» (11 ساله) را بر روی تخت بیمارستان دیده است. وی می‌گوید: صحنه دلخراشی بود، دانیا در نزدیکی منزلشان با دوستانش در حال بازی کردن بوده که خمپاره‌ای در کنارش منفجر می‌شود.در تصویر منتشر شده این دختر سوری درحالی‌که آثار انفجار خمپاره بر چهره‌اش نمایان است کاملا ساکت دراز کشیده و دست پدرش بر روی سر وی قرار گرفته است. بیشتر . . .


بیلبوردهای تبلیغاتی داعش
بیلبوردهای تبلیغاتی داعش

گروه افراطی دولت اسلامی عراق و شام دست به کار تبلیغاتی گسترده در مناطق تحت کنترل خود زده است. داعش در مناطق تحت کنترل خود با برپا کردن بیلبوردهای تبلیغاتی که در آن یکی از افراد وابسته به این گروه در حال بوسیدن یک کودک است و همچنین نقل جمله از رسول اکرم(ص)، دیده می شود. این تصاویر در صفحه توئیتر وابسته به این گروه منتشر شده است . بیشتر . . .

   


پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 709]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن