تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از فعالیت قرآنی دانشگاه ملایر تقدیر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از فعالیت قرآنی دانشگاه ملایر تقدیر کرد ملایر-ایرنا-نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، از فعالیت های قرآنی دانشگاه ملایر و نیز فعالیت بیشتر آن در بین سایر دانشگاه های کشور تقدیر کرد.


رییس دانشگاه ملایر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شصت و یکمین جلسه شورای هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ها که با حضور مسوولان سازمان ها، نهادهای دانشگاهی و مسوولان وزارت علوم و بهداشت برگزار شد، فعالیت های قرآنی این دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفت.
ˈبهمن امانیˈ اظهار داشت: تاکنون دانشگاه ملایر با برگزاری هفت مرحله طرح بر بال فرشتگان، یک هزارو 400 نفر از دانشجویان این دانشگاه با قرآن انس گرفته اند.
وی ادامه داد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به حفظ قرآن کریم و تربیت حافظان قرآن، دانشگاه ملایر طی سه سال اقدامات موثری را در این زمینه انجام داده است.
وی که به منظور عملکرد مطلوب دانشگاه ملایر در تربیت حافظان قرآن، از دستان حجت الاسلامˈمحمد محمدیانˈ رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها لوح تقدیر دریافت کرد، گفت: فعالیت های فرهنگی و قرآنی همواره در اولویت های مهم کاری این دانشگاه قرار دارد.
امانی بیان داشت: طبق تاکیدات مسوولان این نهاد، همان جوانانی که در دانشگاه ملایر هستند، در سایر دانشگاه های نیز حضور دارند که باید الگو و نمونه برای دیگر دانشجویان باشند.
وی افزود: طبق تاکیدات رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، توجه به فعالیت های قرآنی یک حقیقت و تجربه ای است که اگر مسوولان و مدیران دانشگاه ها همت کنند، در حوزه جوانان و توجه ویژه آنها به قرآن مشکلی نداریم.
رییس دانشگاه ملایر ادامه داد: این دانشگاه هم اکنون شش هزار دانشجو دارد که با توجه به سهیمه سالیانه خود در تربیت حافظان قرآن، برنامه ها و اقدامات مثبتی را در جهت جذب این سهمیه و تربیت حافظان قرآنی طراحی و تدوین کرده است.
7528/551
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن