تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802421382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط حمل و نقل دریایی بندرعباس – درگهان راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خط حمل و نقل دریایی بندرعباس – درگهان راه اندازی می شود قشم – ایرنا – قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی خط حمل و نقل دریایی و جابجایی خودروهای سبک و سنگین از اسکله شهید باهنر بندرعباس به بندر درگهان قشم تا پایان سال جاری خبرداد.


به گزارش ایرنا، دکتر احمد حبیبی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان قشم گفت: منطقه آزاد قشم راه اندازی این خط را به مدیریت اسکله شهید باهنر بندرعباس پیشنهاد کرده که با استقبال خیلی خوب مدیریت این اسکله مواجه شده است.
معاون سیاسی امنیتی منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه خط پهل و لافت کشش لازم را برای ارائه خدمات مناسب به خیل عظیم خودروهای مسافران و گردشگران قشم ندارد، افزود: خودروهایی که از این خط برای ورود به جزیره قشم استفاده می کنند، مسیری افزون بر 120کیلومتر رفت و برگشت را طی می کنند، مضاف بر اینکه امکانات اسکله های لافت و پهل بسیار پایین است و مردم به شدت از این وضعیت ناراحتند.
به گفته وی بخش عمده ای از این خودروها را می توان به خط اسکله شهید باهنر بندرعباس و بندر درگهان هدایت کرد که این موضوع از سوی دو طرف در دست بررسی است.
این مقام منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به اینکه مدیریت اسکله شهید باهنر یندر عباس اعلام آمادگی کرده که همه امکانات را در این اسکله در اختیار ما بگذارد، شایسته است شهردار درگهان نیز این شهر را آماده ورود خیل خودروها و ارائه خدمات مورد نیاز آنها نماید.
حبیبی با اشاره به اینکه این پیشنهاد هنوز از سوی مراجع ذیربط نهایی نشده است، گفت: سازمان منطقه آزاد قشم تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا با استقرار شناورهای مجهز، این خط را در ایام عید نوروز سال 93راه اندازی نماید.
قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از سخنان خود تکریم و احترام شهروندان، مسافران و گردشگران قشم را برای مسئولان این جزیره یک ضرورت خواند و گفت: مسئولی که با مردم برخورد مناسب ندارد، صلاح نیست در جزیره باشد.
به گفته وی از نظر سازمان منطقه آزاد قشم برخورد نامناسب با مدیران و مسئولان این سارمان قابل بخشش است، اما اینگونه برخورد با مردم قابل بخشش نیست.
امام جمعه قشم نیز در این نشست بر ضرورت کاربردی شدن نشست های شورای اداری شهرستان قشم تاکید کرد و گفت: طرح یک سری شعار، توصیه و تعارف در این گونه نشست ها نمی تواند مشکل گشای مردم این جزیره شود.
حجت الاسلام رضا جوکار افزود: تا زمانی که در این نشست ها مشکلات شهرستان به صورت کارشناسی مطرح نشود و از خرد جمعی و مشورت متخصصان استفاده نشود، از این نشست ها، مردم سودی نخواهند برد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از رییس جمهوری اسلامی ایران بخاطر سفر به استان هرمزگان گفت: با توجه به اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، موجی از امید در جامعه به راه افتاده است، برای پایدار کردن امید مردم، دستاوردهای این سفر باید هرچه زودتر عملیاتی شود.
این گزارش حاکی است مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان نیز در این نشست از اجرای مرحله دوم طرح هدفمندسازی یارانه ها و اقتصاد مقاومتی به عنوان دو وظیفه بزرگ نظام اجرایی استان نام برد و گفت: همه مسئولان و کارگزاران اجرایی استان موظفند برای اجرای بهینه این دو وظیفه در سال جدید آماده باشند.
خلیل منتقمی فر با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید در خصوص اولویت نیروهای کارآمد وزارت کشور برای تصدی پست های سیاسی به تشریح وظایف بخشداران پرداخت و افزود: تعامل با روحانیون، شوراهای شهر و روستا، مدیران اجرایی و مسئولان نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان در کنار تبعیت از فرماندار از مهم ترین وظایف یک بخشدار است.
فرماندار و رییس شورای اداری شهرستان قشم نیز در این نشست از اختصاص 70میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت برای تکمیل و تجهیز بیمارستان قشم و تصویب آن در شورای برنامه ریزی استان هرمزگان به عنوان بزرگترین دستاورد سفر اخیر رییس جمهوری اسلامی ایران به استان هرمزگان یاد کرد.
مسعود سالاری با اظهار امیدواری در خصوص بهره مند شدن مردم روستاهای قشم از آب شرب سالم و بهداشتی در سال اول دولت و تدبیر امید بر همکاری و همگامی فرمانداری با منطقه آزاد قشم تاکید کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم به ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم کمک کنیم تا بتوان در ایام تعطیلات نوروزی به خیل عظیم مسافران و گردشگران جزیره قشم خدمات قابل قبول ارائه شود.
به گزارش ایرنا در این نشست همچنین سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) و رییس اداره منابع طبیعی شهرستان قشم نیز در خصوص عملکرد ادارات متبوع خود مطالبی را ارائه کردند و با تقدیر از خدمات 10ساله حسن راستی بخشدار سابق بخش شهاب شهرستان قشم، محمد زرنگاری به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.ک/2
1871 ** 1552
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن