تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801188934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس منتشر کرد اولین فیلم از پشت صحنه پروژه عظیم «محمد(ص)»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس منتشر کرد
اولین فیلم از پشت صحنه پروژه عظیم «محمد(ص)»
خبرگزاری فارس فیلمی از آخرین سکانس فیلمبردای پروژه عظیم «محمد(ص)» منتشر می‌کند. این فیلم مربوط به لشکر فیل‌های ابرهه است.

خبرگزاری فارس: اولین فیلم از پشت صحنه پروژه عظیم «محمد(ص)»


به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، مجید مجیدی کارگردان نام‌آشنای ایرانی هفت سال پیش نسبت به ساخت فیلم محمد(ص) اقدام کرد. بدین ترتیب پس از نگارش فیلمنامه‌ای در 200 سکانس به کمک کامبوزیا پرتوی و با همکاری حمید امجد، مراحل پیش‌تولید انجام شد و فیلم در خرداد 1390 پروانه ساخت گرفت. او ساخت فیلم خود را در سکوت خبری آغاز کرد و این فیلم علاوه بر شهرک سینمایی نور (در حوالی شهر قم)، در شهرهای کرمان و عسلویه نیز جلوی دوربین رفت تا تمام سکانس‌های آن فیلمبرداری شود، جز یک سکانس که امکان فیلمبردای آن در ایران مهیا نبود. مجیدی برای تصویرکردن لشکرکشی «ابرهه» (با بازی آرش فلاحت‌پیشه) به مکه و حمله پرندگان به سپاهش، نیاز به کشوری داشت که فیل در آن به وفور یافت شود، به همین منظور با هندی‌ها مذاکره کرد اما هندوستان ـ که به سرزمین هزار ادیان مشهور است ـ با این کار مخالفت کرد و سرانجام مجیدی صحنه‌های مربوط به این حادثه تاریخی را در قاره آفریقا جلوی دوربین برد. در ادامه و برای نخستین بار، خبرگزاری فارس فیلمی از آخرین روزهای فیلمبردای پروژه عظیم «محمد(ص)» منتشر می‌کند. این فیلم مربوط به خرداد امسال در منطقه زبولا واقع در کشور آفریقای جنوبی است.

ببینید دانلود کنید   انتهای پیام/ک
لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید دانلود کنید


92/12/15 - 00:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن