تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلیپ هتل کادوس، عکسهای پشت صحنه را هم منتشر کرد! +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
کلیپ هتل کادوس، عکسهای پشت صحنه را هم منتشر کرد! +تصاویر متهم که پرونده اش در جریان قضائی است در صفحه فیسبوک خود نه تنها ، تولید این کلیپ غیر قانونی را در هتل خود تبلیغ می کند بلکه تصاویر کلیپ غیر قانونی خود و حتی تصاویر پشت صحنه این کلیپ را هم منتشر نموده است.

متهم پرونده کلیپ هتل کادوس، عکسهای پشت صحنه را هم منتشر کرد!

کلیپ هتل کادوس، عکسهای پشت صحنه را هم منتشر کرد

کلیپ هتل کادوس، عکسهای پشت صحنه را هم منتشر کرد

کلیپ هتل کادوس، عکسهای پشت صحنه را هم منتشر کرد

کلیپ هتل کادوس، عکسهای پشت صحنه را هم منتشر کرد

کلیپ هتل کادوس، عکسهای پشت صحنه را هم منتشر کرد

کلیپ هتل کادوس، عکسهای پشت صحنه را هم منتشر کرد
متهم که پرونده اش در جریان قضائی است در صفحه فیسبوک خود نه تنها ، تولید این کلیپ غیر قانونی را در هتل خود تبلیغ می کند بلکه تصاویر کلیپ غیر قانونی خود و حتی تصاویر پشت صحنه این کلیپ را هم منتشر نموده است. پرونده کلیپ غیر اخلاقی از اخباری بود که واکنش بسیاری از فعالان عرصه فرهنگی و اجتماعی استان و خصوصاً رشت را برانگیخت.  پس از موج اولیه و خبر بازداشت متهمان پرونده کم کم فاصله زمانی باعث فراموشی این قضیه شد. اما همه منتظر برخورد قاطع مراجع قضایی بودند و ۳۱ تشکل مذهبی از دادستان استان خواستار صدور حکم مناسب شدند یقیناً احکام قضایی وسیله ای برای جلوگیری از تکرار جرم و عدم نشر آن در جامعه تعریف شده است. حال اگر حکم قضایی هیچ تاثیری در مجرم نداشته باشد هیچ فایده ای نخواهد داشت.برای مثال اگر برای یک ثروتمند جریمه چند میلیونی صادر شود آیا تاثیری در تکرار جرم وی خواهد داشت؟اگر حکم زندان وی به جریمه نقدی تبدیل شود جلوی تکرار گرفته خواهد شد؟جواب حتماً منفی خواهد بود و درباره متهم مذکور ، متهم پرونده علناً در صفحه فیسبوک خود نه تنها در مورد تولید کلیپ در هتل خود صحبت می کند بلکه تصاویر کلیپ غیر قانونی خود و حتی تصاویر پشت صحنه این کلیپ را هم منتشر نموده است.
8 دی نیوز

چهارشنبه 7 اسفند 1392 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن