تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802996616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات شهری، صنعتی و تولیدی مردم اراک بررسی شد/ پدر3 قلوها با دست پر به خانه باز گشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > مرکزی در ششمین ملاقات مردمی استاندار/
مشکلات شهری، صنعتی و تولیدی مردم اراک بررسی شد/ پدر3 قلوها با دست پر به خانه باز گشت
اراک – خبرگزاری مهر: در ششمین جلسه ملاقات مردمی استاندار مرکزی با مردم اراک مشکلاتی در حوزه های شهری، صنعتی، اجتماعی و تولیدی پیش روی مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



به گزارش خبرنگار مهر، استاندار استان مرکزی در سیزدهمین روز از اسفند ماه 92 ششمین جلسه ملاقات مردمی خود را در ساختمان شماره 3 استانداری مرکزی برگزار کرد تا خلف وعده ای که وی در نخستین جلسه شورای اداری بعد از سکانداری استانداری مرکزی به مردم استان مرکزی مبنی بر برقراری جلسات هفتگی ملاقات مردمی داده بود در برگزاری جلسات ملاقات مردمی اش نکرده باشد. اگر چه ششمین جلسه ملاقات مردمی محمد حسین مقیمی صبح روز سه شنبه که قرار بود ساعت 9 صبح برگزار شود به دلیل همزمانی این برنامه با نخستین همایش تبیین اهداف مدیریت سبز استان مرکزی با  49 دقیقه ای تاخیر در آغاز همراه بود اما 12ملاقات کننده استاندار که هر یک پرونده ای از مشکل خود زیر بغل داشتند تلخی این انتظار را به امید شیرینی حل مشکلاتشان به جان خریدند. در حالی که ساعت 9 و 48 دقیقه را نشان می داد استاندار مرکزی بعد از ایراد سخنرانی در همایش تببیین اهداف مدیریت سبز به ساختمان شماره 3  استانداری مرکزی آمد و  پای درد و دل شهروندانش نشست. سرگردانی صنعتگران قابل بخشش نیست استاندار استان مرکزی که در نخستین پرونده امروز ملاقات مردمی اش با گلایه مندی یک صنعتگر از سیستم بانکی و بخش صنعت استان روبرو شد بار دیگر بر اهمیت ویپزه بخش صنعت و ضرورت سنگ برداری از پیش پای تولید کنندگان تاکید کرد و گفت: سرگردان کردن تولیدکنندگان در مسیر بانک و سازمان صنعت گناه بزرگی است که قابل بخشش نیست. مقیمی با اشاره به جایگاه ویژه بخش صنعت در استان مرکزی و ارجحیت این بخش بر تمامی کارها به لحاظ تاثیر آن بر حل مشکل اقتصادی و اشتغال استان گفت: از یک سو با طرح تولید کننده در سال 90 موافقت شده و وی را به بانک معرفی کرده اند برای دریافت تسهیلات از سوی دیگر وقتی تمامی مدارک و مستندات از جمله وثیقه برای پرداخت وام از متقاضی دریافت شده امروز بعد از گذشت 3 سال نباید شاهد حضور این متقاضی و گلایه اش مبنی بر عدم دریافت تسهیلات باشیم.

وی ادامه داد: متقاضیان بخش صنعت و تولید اگر خواهان دریافت تسهیلات بانکی هستند این پول قرار است در چرخه اقتصاد و تولید استان وارد شود و قرار نیست کسی کار خلاف با آن انجام دهد که اینگونه با آنها رفتار می شود. استاندار مرکزی در ادامه دستور پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش را برای این واحد صنعتی از سوی بانک ملت صادر کرد و گفت: امروز کشور نیازمند چرخیدن چرخهای تولید و صنعت است تا بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی باشیم. پدر جوان 3 قلوهای اراکی هم دست پر به خانه بازگشت ملاقات کننده دیگر این جلسه پدر جوانی بود که ناتوانی اش در تامین هزینه بزرگ کردن سه قلوهایش امروز او را دست به دامن استاندار کرده بود. نعیم رضایی در این جلسه از عدم همکاری بهزیستی با وی در تامین نیازهای سه فرزندش گلایه کرد و گفت: قانون حمایت از چندقولوها کامل در این استان اجرا نمی شود. وی به استاندار مرکزی گفت: تامین تمام هزینه های بچه ها از عهده من که یک کارگر ساده ام خارج است. همتا معاون مدیرکل بهزیستی نیز که در این جلسه حضور داشت با بیان این که قانون حمایت از چند قلوها خیلی ایده آل نوشته شده و امکان اجرایش در شرایط فعلی کشور وجود ندارد گفت: بهزیستی علیرغم محدودیت های اعتباری تمام توان خود را برای حمایت از 300 کودک حاصل از چندقلو زایی در استان به کار گرفته است. وی ادامه داد: برای تامین شیرخشک و پوشک این تعداد کودک حاصل چندقلو زایی در استان سالانه به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است. استاندار استان مرکزی با بیان این که اگر مدیریت قوی در بهزیستی حاکم باشد حل مشکلات خانواده های چندقلو دار شدنی است در این جلسه از شهردار خواست از محل ماده 17 شهرداری به خانواده سه قلوهای رضایی کمک ویژه کند. وی همچنین از بهزیستی خواست خارج از کمک های ماهانه خویش کمک ویژه ای به سبد این خانوار در نظر بگیرد تا پدر جوان سه قلوها سال 93 را با آرامش خاطر بهتری در محل کارش حاضر شود. گفتنی است تامین آب یک طرح کشاورزی، بررسی مکلات زیرساخت گاز برای یک واحد پرورش مرغ، مشکلات کارخانه شن و ماسه ای که در تعارض با مسائل زیست محیطی بود و ....از دیگر پرونده هایی بود که محمد حسین مقیمی امروز تا ظهر همگی را بررسی و دستورات لازم برای حل آنها صادر کرد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن