تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخست وزیر اوکراین: ثبات شرق اروپا در خطر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخست وزیر اوکراین: ثبات شرق اروپا در خطر است تهران-ایرنا- نخست وزیر اوکراین روز دوشنبه اعلام کرد نزاع ها و کشمکش های نظامی در کشورش در شرق اروپا ثبات کل این منطقه را تهدید می کند.


به گزارش خبرگزاری رویترز، آرسنی یاتسنیوک نخست وزیر اوکراین در ادامه خاطر نشان کرد که کشورش به روس های محلی در منطقه کریمه اجازه نمی دهد این منطقه را به روسیه الحاق کنند.
نخست وزیر اوکراین در جمع شماری از تجار این کشور افزود: من حامی راه حل دیپلماتیک برای بحران در اوکراین به ویژه بحران منطقه کریمه هستم. این بحران می تواند پایه های ثبات در کل منطقه شرق اروپا را نابود کند. دولت خودخوانده در منطقه کریمه می خواهد اموال ملی اوکراین را به تاراج ببرد. می خواهم هشدار دهم که دولت جدید اوکراین مخالف هرگونه الحالق اموال ملی به جای دیگری است.
یاتسنیوک به این مسئله اشاره کرد که اوکراین خواهان روابط تجاری و سیاسی با اتحادیه اروپا است اما این مسئله نباید مانع از روابط اوکراین با روسیه شود.
وی به تجار اوکراینی اطمینان داد که دولتش از اموال و سرمایه های آنها حفاظت می کند.
نخست وزیر اوکراین در ادامه بار دیگر تکرار کرد که دولتش آماده است شروط صندوق بین المللی پول را برای تضمین ارائه کمک های مالی به اوکراین برآورده کند.
این در حالی است که تیمی از صندوق بین المللی پول قرار است روز دوشنبه وارد کی یف شود و مشورت های خود را روز سه شنبه برای ارائه بسته کمک های مالی به دولت جدید اوکراین آغاز کند. ماموریت این هیات صندوق بین المللی پول در اوکراین تا 14 مارس ادامه خواهد داشت.
مترجمام**9234**1547
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن